Gigant streamingowy uruchomił sklep z gadżetami inspirowanymi filmami i serialami dostępnymi w bibliotece platformy. Niebawem premiera kolekcji wnętrzarskiej zaprojektowanej we współpracy z Muzeum Luwr.
Pasmo niekończących się sukcesów produkcyjnych, licencja na produkty oparte na programach sprzedawane w Sephorze, H&M, Amazonie i Walmarcie. Netfliksowi wciąż mało. Teraz rusza z własnym sklepem internetowym.
W Netflix.shop będą się regularnie pojawiać limitowane edycje odzieży i produktów lifestylowych powiązanych z najnowszymi programami. Jak podaje Josh Simon, wiceprezes platformy ds. konsumenckich, w najbliższych tygodniach do oferty trafią ekskluzywne gadżety inspirowane „Wiedźminem” i „Stranger Things”, a także koszulki z odświeżonym logiem strony projektu japońskiej marki BEAMS.
W tym miesiącu zadebiutują także figurki odwołujące się do serialu anime „Yasuke” oraz biżuteria oparta na produkcji „Eden”, m.in. naszyjnik stworzony przez Kristophera Kitesa. Jednak najbardziej wyczekiwaną premierą jest kolekcja artykułów dekoracyjnych francuskiego serialu „Lupin” powstała we współpracy z Luwrem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.