Znaleziono 0 artykułów
08.07.2022

Zmysłowa nagość w kampanii Acne Studios

08.07.2022
Fot. Materiały prasowe

W nowej kampanii Musubi Bag fotografka Talia Chetrit pokazuje torebkę marki Acne Studios w zupełnie inny sposób. It-bag zakrywa strategiczne miejsca nagich ciał umięśnionych modeli. Powstała zmysłowa i zabawna sesja, która sprzedaje więcej, niż tylko torebki – ciałopozytywność, luz i seksapil.

Od dawna podziwiałem prace Talii Chetrit, bo są niezwykle osobiste – powiedział Jonny Johansson. Tym razem dyrektor kreatywny Acne Studios powierzył całą kampanię artystce, która wcześniej pracowała przy mniejszych projektach. – Ten projekt był w całości jej pomysłem. Wysłaliśmy jej kilka toreb do sfotografowania tak, jak chce – dodał współzałożyciel marki.

W serii artystka skupiła się na intymności i sensualności, angażując do sesji dwóch tancerzy. W aktach fotografka kieruje uwagę odbiorcy na nagie ciała mężczyzn, równie wytrzymałych, jak torby, które zasłaniają strategiczne miejsca.

Fot. Materiały prasowe

Ulubiony aparat Chetrit marki Nikon wyłapał niuanse między skórą modeli i materiałem, z którego wykonano torebki, wzmacniając zadziorny efekt zdjęć.

Talia Chetrit, specjalistka od oryginalnych portretów, w tym projekcie po raz kolejny zatarła granice między rzeczywistością a fantazją.

Torba inspirowana pasem, elementem japońskiego stroju ludowego, została wykonana ze skóry. W tym sezonie powraca jako model tote oraz w wersji na ramię. Jest dostępna w czterech rozmiarach.

Julia Widuch
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Zmysłowa nagość w kampanii Acne Studios
Proszę czekać..
Zamknij