
Zajrzyjcie z nami za kulisy wyjątkowej podróży do Francji, podczas której wraz z Range Rover i „Vogue Polska” oraz Champagne Lanson zdradzaliśmy naszym gościom sekrety szampana i największych domów mody.
Pod koniec marca Range Rover zaprosił wybranych gości do Szampanii i Paryża na ekskluzywne jazdy testowe, kulturowe doświadczenia i eksplorację świata nowoczesnego luksusu. Naturalnie partnerem immersyjne doświadczenia, łączącego świat motoryzacyjnej doskonałości z haute couture, gastronomią i kunsztem rzemieślniczym, stał się „Vogue Polska”, który podziela nie tylko współne wartości z motoryzacyjnym brandem. Nasze drogi z marką Range Rover przecięły się bowiem nie pierwszy raz.

Bliska współpraca obu marek rozpoczęła się w 1981 roku, przy Range Roverze z limitowanej edycji „In-Vogue”. Samochód został wypożyczony redakcji francuskiej edycji magazynu jako rekwizyt do sesji zdjęciowej w Biarritz, a później stał się podstawą do stworzenia specjalnej wersji z bogatym wyposażeniem, w tym drewnianymi elementami wnętrza, klimatyzacją i koszem piknikowym.


„Jako Inchcape JLR Poland jesteśmy dumni, że mogliśmy zainicjować to wyjątkowe wydarzenie. Marka Range Rover w naturalny sposób wpisuje się w elegancję Maison Lanson, charakter Szampanii i dopracowaną wizję Vogue Polska. Razem stworzyliśmy doświadczenie, które w pełni oddaje istotę nowoczesnego luksusu” – powiedziała Małgorzatę Jankowską, dyrektor Marketingu i PR Jaguar Land Rover Polska.


Jaki jest przepis na niezapomnianą i pełną wrażeń podróż do Francji? Udanie się z miejscowości Reims, serca Szampanii, na wyprawę do siedziby jednej z najstarszych i najbardziej prestiżowych marek szampańskich Maison Lanson, gdzie poznać można wykwintne smaki szampanów oraz niesamowitą historię tego miejsca. Filarami liczącego 260 lat Domu Szampańskiego Lanson są rodzinne dziedzictwo i wyjątkowa wiedza, które pozwalają tworzyć wysublimowane szampany. Jak się tam dostać? Najlepiej za kierownicą luksusowego Range Rovera. Goście mieli okazję doświadczyć pełnej gamy modeli Range Rover i Range Rover Sport, w tym wyjątkowego Range Rovera SV – najbardziej dopracowanego i spersonalizowanego wyrazu nowoczesnego luksusu w ofercie marki.


Francja słynie równie mocno, jak z szampana, słynie także z mody. Dlatego Range Rover i redakcja „Vogue Polska” zabrały swoich gości do Paryża. Jako współorganizatorzy wydarzenia staliśmy się przewodnikami po światowej stolicy mody. W programie znalazły się wizyty w kluczowych instytucjach mody, takich jak Musée Yves Saint Laurent oraz La Galerie Dior. Spacerowaliśmy po korytarzach, którymi chadzał sam Christian Dior, i zaglądaliśmy w zakamarki pracowni Yves’a Saint Laurenta, gdzie przez ponad 30 lat tworzył swoje niezwykłe kreacje.



Zaloguj się, aby zostawić komentarz.