Znaleziono 0 artykułów
29.05.2024

W Warszawie powstał pierwszy i jedyny stacjonarny concept store Answear.com

Niezwykły pierwszy stacjonarny concept store Answear.com powstał w warszawskiej Fabryce Norblina (Fot. materiały prasowe)

Topowe marki z całego świata, designerski wystrój, kameralna kawiarnia – to wszystko znajdziemy w pierwszym i jedynym stacjonarnym concept storze Answear.com w warszawskiej Fabryce Norblina. Wizyta w tym niezwykłym sklepie to więcej niż zakupy – to prawdziwe doświadczenie. 

Jeszcze bardziej satysfakcjonujące zakupy – i online, i offline – to cel przyświecający twórcom Answear.com. W poszukiwaniu nowych rozwiązań działający na 12 rynkach multibrand otworzył swój pierwszy i jedyny concept store na drugim piętrze Fabryki Norblina. Prestiżowy warszawski adres kojarzy się nie tylko z zakupami, lecz także z doświadczeniem – estetycznym, kulinarnym, rozrywkowym. W tę ideę doskonale wpisuje się niezwykła przestrzeń Answear.com.

(Fot. materiały prasowe)

Na początku Answear Concept Store zachwyca przestronnym wnętrzem – sklep obejmuje aż 2000 mkw., a zaprojektowano go w zgodzie z najnowszymi trendami w designie. Naturalne materiały, takie jak drewno na posadzce, wykonane na specjalne zamówienie marki łączą się z industrialnymi elementami charakterystycznymi dla zrewitalizowanego obiektu. Dominują stonowane barwy, takie jak brąz, beż i czerń, które zostały przełamane żywymi odcieniami czerwieni, a także soczystą zielenią, która sprawia, że w centrum metropolii poczujemy się jak w ogrodzie botanicznym. Wszystkie meble – równie funkcjonalne, co piękne – także powstały na zamówienie Answear.com. Wyróżniają się organicznymi albo surowymi formami, nowoczesnym albo klasycznym charakterem – wszystko w zależności od tego, czemu służą. W concept storze przewidziano bowiem miejsce dla topowych marek, które można znaleźć w ofercie multibrandu. Wiele z nich otrzymało własne, kameralne ekspozycje, które tworzą odrębne mikrokosmosy pasujące do ich DNA. W myśl zasady sformułowanej w nowej kampanii Answear.com – „Ubierz życie w to, co cenne” – wysmakowanemu designowi towarzyszy także sztuka. Witryny sklepu zdobić będą prace cenionych artystów – na początek Anny Szczęsny, która współpracuje z cenionymi domami mody. 

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

W  concept storze przewidziano odrębne przestrzenie dla marek szczególnie cenionych przez klientów Answear.com. Asortyment męski, damskie i dziecięcy uzupełniają produkty do domu. Na liście ściśle wyselekcjonowanych marek znalazły się Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, Furla, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Każda z nich słynie z unikalnego stylu. Kolekcje Victorii Beckham wyróżniają się klasyką w nowoczesnym wydaniu, Diesel wciąż na nowo reinterpretuje denim, Polo Ralph Lauren ucieleśnia supermodną estetykę tennis core i old money. Concept store pozwoli klientom lepiej poznać ich ulubione marki, jako że będą się tu odbywać specjalne wydarzenia organizowane ze światowymi projektantami. 

(Fot. materiały prasowe)

Misją Answear.com stała się także edukacja klientów. Jak dbać o ubrania, by służyły nam przez długie lata? Jak dać im drugie życie? Jak sprawić, by wyglądały inaczej niż wszystkie, oddając nasz indywidualny styl? W Punkcie Krawiec Answear eksperci służą radą – będzie tu można przerobić ubrania albo je spersonalizować haftem, farbami lub markerami, a także odświeżyć obuwie. 

Zatroszczono się także o wygodę klientów, łącząc zakupy offline z online. Na stanowisku odbierania zamówień złożonych w sieci – Pickup Point – można przymierzyć ubrania i je wyprasować tak, by wyglądały jak spod igły. To jeszcze nie wszystko – w concept storze zastosowano nowoczesne technologie zapewniające doświadczenie zakupowe premium. Po raz pierwszy na świecie wykorzystano komputery kasowe z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, na ścianach zamontowano ekrany, a inteligentne przymierzalnie wyposażono w narzędzia ułatwiające wybór wymarzonej rzeczy. 

(Fot. materiały prasowe)

By wynieść doświadczenie zakupowe na jeszcze wyższy poziom, w przestrzeni otwarto także kawiarnię. Answear x Coffeedesk gwarantuje nie tylko relaks po intensywnym czasie spędzonym na zakupach, lecz także chwilę wytchnienia od wielkomiejskiego zgiełku. Zielona oranżeria przenosi nas do brazylijskiej dżungli, podobnie jak zapach kawy z regionu Campo das Vartentes parzonej przez baristów z ulubionej kawiarni speciality warszawiaków. Coffedesk słynie z dużego wyboru ziaren – od fermentowanych, po te wyhodowane na wulkanicznych glebach lub mające subtelny posmak pomidorów.

Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem – tłumaczy Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com. Do Fabryki Norblina wybieramy się więc nie tylko na zakupy, lecz także po to, by zaspokoić głód kreatywności, zainspirować się nowymi trendami, spędzić czas w przestrzeni, która karmi wszystkie nasze zmysły. 

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. W Warszawie powstał pierwszy i jedyny stacjonarny concept store Answear.com
Proszę czekać..
Zamknij