Noszę zegarek Trésor nie po to, żeby wiedzieć, która jest godzina, ale dla wrażenia, jakie wywołuje – mówi Kaia Gerber. Młoda modelka idąc w ślady swojej mamy Cindy Crawford, została właśnie ambasadorką marki OMEGA. Z twarzą Trésor spotkaliśmy się podczas międzynarodowej premiery modelu w Berlinie. Teraz najnowszy „skarb” w portfolio szwajcarskiej marki można kupić także w Polsce.
Pojedynczy brylant osadzony w koronce, 36- lub 39-milimetrowa koperta oraz kwiat utworzony z pięciu logotypów marki OMEGA tworzą Trésor, czyli najnowszy model w kolekcji szwajcarskiego producenta. Mimo że nazwą nawiązuje do zegarka z 1949 roku, jest rozwiązaniem nowatorskim. Stworzony z myślą o coraz chętniej poszukujących luksusu millenialsach, w równie dużym stopniu, co przydatnym czasomierzem, ma być przykuwającym uwagę dodatkiem. Trésor w zamyśle twórców stanowi ucieleśnienie charakterystycznej dla marki filozofii łączenia tradycyjnej elegancji z innowacją. Jego wprowadzenie na rynek to wyraźny sygnał, że OMEGA, podobnie jak inni przedstawiciele branży produktów luksusowych, zaczynając dostrzegać młodszą klientelę, wychodzi naprzeciw jej oczekiwaniom.
Zegarek stworzony z myślą o coraz bardziej świadomych rynku millenialsach, którzy wymykają się jednak wszelkim schematom, musi reklamować osoba o wizerunku spójnym z nową koncepcją marki. Wybór OMEGI padł na Kaię Gerber, niespełna 17-letnią córkę Cindy Crawford. – Dorastałam w rodzinie OMEGA – mówiła młoda modelka, gdy na początku maja spotkaliśmy się z nią w Berlinie. – W towarzystwie zespołu marki czułam się zawsze swobodnie. Miałam sześć lat, gdy razem z mamą i przedstawicielami OMEGI poleciałam na Igrzyska Olimpijskie do Pekinu. Byłam oczarowana! Już wtedy wiedziałam, że chcę być częścią tej marki. Dlatego zaproszenie do rodziny OMEGA wydało mi się to zupełnie naturalne.
Łącząc się kontraktem z OMEGĄ, nastolatka oficjalnie idzie więc w ślady swojej sławnej mamy, która ze szwajcarską marką związana jest już od ponad 20 lat. Supermodelka śmieje się nawet czasami, że związek ten trwa dłużej niż jej małżeństwo. Wybór Gerber na ambasadorkę modelu Trésor nie jest jednak podyktowany wyłącznie wyjątkową relacją, jaką OMEGA ma z jej rodziną. Ambitna, pewna siebie, przebojowa, a jednocześnie pielęgnująca podstawowe rodzinne wartości Gerber to uosobienie nowego pokolenia, które nie pozwala zamykać się w jakiekolwiek ramy, nie boi się pracować na własny sukces, a luksus interpretuje zupełnie inaczej niż chociażby przedstawiciele generacji X. – Myślę, że charakterystyczne dla mojego pokolenia jest łączenie tradycyjnie pojętego luksusu ze stylem ulicy lub rzeczami o luźniejszej stylistyce – mówi Gerber. Zegarek to dla nas nie tylko narzędzie do mierzenia czasu, bo od tego mamy przecież smartfony. Traktujemy go jak ponadczasowe i uniwersalne akcesorium. To, że Trésor można nosić na każdą okazję, modelka udowadnia nieustannie, zestawiając swój zegarek zarówno z elegancką sukienką Versace, jak i sportową bluzą od Supreme.
Kolekcja Trésor obejmuje dziewięć różnych modeli, których koperty wykonano ze stali szlachetnej, bądź 18-laratowego złota, a paski ze skóry lub z satynowej tkaniny. Wybrać można też tarczę – od tej wykonanej w klasycznej czerni i brązie, aż po opalizująco srebrną i perłową. O różnorodności nowej, skierowanej docelowo do młodszego klienta linii, mogli się przekonać już także polscy odbiorcy. Warszawską premierę zorganizowano w industrialnych wnętrzach domu aukcyjnego DESA Unicum nieco ponad miesiąc po oficjalnej inauguracji w Berlinie. Zgromadzeni goście mogli nie tylko zobaczyć na żywo kilka premierowych modeli, ale także dowiedzieć się, co kryje się za historią Trésora. W czerwcowy wieczór ogłoszono także polską przyjaciółkę marki OMEGA. Została nią Magdalena Boczarska, jedna z najbardziej utalentowanych aktorek młodego pokolenia, laureatka Orła za główną rolę kobiecą w filmie „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” i świeżo upieczona matka małego Henryka.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.