Aby zachęcić Polki do profilaktycznych badań piersi, fundacja SPA for Cancer wystartowała z kampanią Kobieta PRO, której towarzyszy wyjątkowy konkurs.
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Dla fundacji SPA for Cancer to szczególnie ważny czas – misją organizacji jest zmiana narracji wokół chorób onkologicznych. „Nie boimy się głośno mówić o raku i nie wstydzimy się choroby. Propagujemy rolę profilaktyki i wczesnej diagnostyki, które są kluczowe w procesie zdrowienia”, podkreślają pomysłodawczynie. Ich misję oddaje hasło Kobieta PRO, pod którym odbywa się tegoroczna kampania fundacji.
„To projekt, którego celem jest zachęcenie właśnie Ciebie do regularnego badania się, by w porę wykryć niechcianego intruza – raka. Nie czekaj, zacznij od dziś”, zachęcają twórczynie kampanii i jej bohaterki. Pod skrótem PRO kryją się najważniejsze wartości fundacji: „PRO to profilaktyka, PRO to profesjonalizm, PRO to proaktywność, PRO to promocja zdrowia jako źródła Twojej kobiecości”, czytamy.
Chcąc dodatkowo zmotywować Polki do działania, fundacja SPA for Cancer przygotowała konkurs. Do wygrania są wyjątkowe upominki. Aby wziąć udział w wyzwaniu, wystarczy podzielić się w mediach społecznościowych informacją o wizycie w punkcie diagnostycznym i oznaczyć post hashtagiem #kobietapro.
Zadbajcie o siebie i zapiszcie się na badania już dziś.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.