Szacunek dla dziedzictwa i spojrzenie w przyszłość – nowa kampania Levi’s opowiada historię kultowych dżinsów, która sięga XIX wieku. Jednocześnie zapowiada jeszcze bardziej radykalny zwrot ku zrównoważonemu rozwojowi.
Levi’s przybliża nam historię marki – od producenta spodni roboczych po pioniera rynku tworzącego ponadczasowe dżinsy dla każdego. – Kampania odnosi się do dziedzictwa Levi's®, trwałości i atrakcyjności dla każdego odbiorcy. Spodnie 501 Levi’s® pięknie się starzeją, a dzięki możliwości kustomizacji, stają się ciekawe dla kolejnych pokoleń. Dżinsy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne, niezależnie od dekady – mówi Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer marki.
Kampania Buy Better Wear Longer to hołd dla świadomego konsumenta. Marka w duchu zrównoważonego rozwoju korzysta z nowoczesnej technologii Water
W kampanii wystąpili Xiye Bastida, Melati Wijsen i Emma Chamberlain. Reprezentują głos nowego pokolenia walczącego o zmiany dla planety i dla nas samych.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.