MODIVO to multibrand, który ma w ofercie produkty ponad 500 marek z całego świata. W kampanii promującej jesienno-zimową kolekcję sklepu wykorzystano technologię CGI, czyli obrazów generowanych komputerowo. Urzeczywistniły one wizję marki na nadchodzący sezon, w której baśniowe kadry przeplatają się z surrealistycznymi momentami, stanowiąc idealne tło dla stylizacji dla kobiet i mężczyzn. W najnowszej kolekcji MODIVO królują kolory i różnorodne tkaniny.
– Oddajemy w ręce Klientów spot, który jest urzeczywistnieniem naszych marzeń i niekonwencjonalną formą. Moda jest dla nas wolnością – kolorowym i pięknym światem. To przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce – mówi dyrektorka e-commerce MODIVO Aleksandra Szol.
Spot jest pełen symboli, które każdy może interpretować po swojemu. Tak jak modę, z której też każdy korzysta inaczej. Brak podziałów, ucieczka od stereotypów i wolność zachęcają do tworzenia własnego stylu.
Oprócz spotu reklamowego, którego reżyserką jest Julia Rogowska, MODIVO zaprezentowało sesję zdjęciową autorstwa Agaty Serge. Stylizacje do kampanii przygotowała Agnieszka Zwolińska-Strawińska.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.