My Minelli przełamując stereotypy, czyni z apaszki produkt niezwykle nowoczesny. Polska marka szyje dodatki ze stuprocentowego jedwabiu zdobionego autorskimi nadrukami.
Apaszki mają niesamowicie bogatą historię. Grace Kelly chroniła nimi swoją idealnie wystylizowaną fryzurę, Audrey Hepburn wiązała je elegancko wokół szyi, a Brigitte Bardot wykorzystywała jako opaskę. Dziś apaszki wracają do łask i znów stają się niezwykle popularnym dodatkiem, który nosimy na nieskończoną ilość sposobów.
Własną interpretację akcesorium postanowiła zaproponować marka My Minelli. Pod nazwą kryją się dwustronnie drukowane, ręcznie obszywane w Polsce apaszki, wykonane ze stuprocentowego naturalnego jedwabiu. Dzięki autorskim grafikom, które czerpią inspiracje z najnowszych pokazów mody, ukazują różne wymiary kobiecości. Apaszki z nowej kolekcji Icon łączą jakość z celebracją kobiecości.
– Ikona jest kobietą, a kobiecość jest w centrum kolekcji My Minelli. Kobieta naszych czasów – nowoczesna i odważna, a jednocześnie delikatna i zmysłowa – zarówno w trampkach, jak i wieczorowej mini – podkreśla CEO marki, Karolina Haczykowska-Fidrych.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.