Nowa kolekcja Boss na wiosnę i lato: Be Your Own Boss

Co w nowym sezonie proponuje marka BOSS? Kolejną odsłonę kampanii #BeYourOwnBOSS w świeżym, nowoczesnym wydaniu, zabawę kontrastami i gwiazdy, które zachęcają do tego, by brać życie w swoje ręce i dążyć do spełniania marzeń.
Choć wydaje się, że do końca zimy jeszcze daleko, pojawiają się już kolekcje na sezon wiosna-lato 2024. Marka BOSS wystartowała z nową odsłoną kampanii #BeYourOwnBOSS, w której zachęca do odważnych decyzji, podążania za marzeniami, zarządzania własnym życiem.

By podkreślić znaczenie tego przekazu, BOSS zaangażował do współpracy międzynarodowe sławy, znane fanom marki z jej poprzednich kampanii – włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego, koreańskiego aktora Lee Min-Ho oraz brytyjską aktorkę i piosenkarkę Suki Waterhouse, która ponownie została ambasadorką kolekcji zegarków, biżuterii i okularów przeciwsłonecznych. Do grona ambasadorów dołączyły także brazylijska supermodelka Gisele Bündchen oraz brytyjska modelka i aktywistka Adwoa Aboah,

Kolekcja BOSS wiosna-lato 2024: Klasyka w odświeżonym wydaniu
Kariery ambasadorów BOSS z pewnością można podsumować wiodącym hashtagiem kampanii: #BeYourOwnBOSS. W wideo promującym kolekcję gwiazdy przekonują, że potrzeba odwagi, żeby udowodnić sobie, na ile tak naprawdę nas stać. Odpowiednie nastawienie pozwala zdobywać szczyty dzięki odważnemu patrzeniu w przyszłość, pewności siebie i wierze we własny potencjał. Za obiektywem kampanii stanął szwedzki reżyser i fotograf mody Mikael Jansson. Wideo i zdjęcia, pełne świeżości, pokazują, jak wielką moc ma bycie swoim własnym BOSS-em.

Na nowy sezon marka BOSS proponuje klasykę w odświeżonym wydaniu, ubrania, które świetnie uzupełnią garderobę. Wzrok przykuwa wyrafinowana i spokojna paleta kolorów, która od razu przywodzi na myśl wiosnę – piaskowy beż, taupe, kremowy, karmelowy, szlachetne odcienie brzoskwini. Nie brakuje również czerni i bieli, tworzących podstawę i jednocześnie ramę dla wiosennych barw. Wrażenie robi kunszt nowoczesnego krawiectwa, tak charakterystyczny dla marki, oraz spójność kolekcji, która może stanowić świetną bazę stylizacji smart casual na wiosnę.

Klasyczne, ponadczasowe sylwetki zinterpretowane zostały przez markę BOSS na nowo, z podkreśleniem lekkości i nieoczywistości. Mamy w tym zestawie oversize’owe garnitury, interpretowane w różnorodnych, nowoczesnych odsłonach, a także miękkie i luźne trencze, zwiewne topy oraz uzupełniające wiosenną garderobę koszule i swetry. Kolekcja pełna jest kontrastów, zaznaczono w niej grę strukturami i fakturami tkanin.

Kolekcję, jak zwykle w przypadku BOSS, uzupełniają dodatki – skórzane czółenka i sneakersy, zegarki, okulary przeciwsłoneczne i biżuteria. Całość tworzy kompletną garderobę na nowy sezon, pełną świeżości, energii i elegancji.

Nowa kampania marki BOSS: #BeYourOwnBOSS
Wiosenna kampania marki została zainaugurowana ostatniego wieczoru stycznia, gdy BOSS, jako pierwsza marka modowa na świecie, wyświetlił w londyńskim Potters Fields Park, niedaleko Tower Bridge, 10-metrowy hologram z udziałem swoich gwiazd sezonu. Pokaz trwał aż do wschodu słońca i stanowił wizualny przełom w komunikacji marki modowej z odbiorcami. – Innowacja odgrywa ważną rolę w naszej strategii komunikacji. Chcemy tworzyć kampanie, które intrygują. Efektem naszych badań i prób jest właśnie hologram, który pozwolił wykorzystać moc technologii do stworzenia treści przekazywanych za pomocą mediów społecznościowych, odróżniających się i zapamiętywalnych – mówi Nadia Kokni, SVP Global Marketing and Brand Communications w HUGO BOSS.

Centralnym motywem tej kolekcji jest powtarzający się na ubraniach i akcesoriach znany już fanom marki monogram z podwójnym B. Śmiały wzór ilustruje ducha marki BOSS i w tym sezonie po raz pierwszy jest tematem szeroko zakrojonej kampanii cyfrowej, w której ambasadorzy i influencerzy na całym świecie pokazują, jak wiele jest różnych dróg do tego, by kształtować własny los. Motyw ten został również odtworzony w formie ogromnych obrazów 3D przy użyciu hiperrealistycznej technologii CGI w najbardziej wyrazistych, kultowych lokalizacjach na świecie. Fani marki mogą skorzystać z wyjątkowego filtra dostępnego na Instagramie i tym samym dołączyć do światowej kampanii #BeYourOwnBOSS.
Kolekcja na wiosnę-lato 2024 marki BOSS jest już dostępna w sklepach BOSS na całym świecie, na boss.com oraz u partnerów handlowych marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.