Większość z nas na co dzień pamięta o zabezpieczaniu swojego sprzętu elektronicznego. Na telefony zakładamy ochronne case’y, a laptopy nosimy w specjalnie przygotowanych do tego torbach. Dlaczego tak łatwo przychodzi więc nam rezygnowanie z bezpieczeństwa podczas stosunku? Marka Durex w nowej odsłonie kampanii „Bez wymówek” przypomina o tym, jak istotne jest korzystanie z prezerwatyw.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez markę Durex w lutym 2022 roku, aż 37 proc. młodych Polaków uprawiało seks bez prezerwatywy tylko dlatego, że nie chcieli lub wstydzili się o tym rozmawiać. Antykoncepcja wciąż jest tematem tabu. Durex stara się to zmienić i sprawić, by korzystanie z prezerwatyw stało się bardziej oczywiste.
W nowej odsłonie kampanii „Bez wymówek” Durex zachęca młode osoby do korzystania z prezerwatyw i przypomina, że zapominanie o tej metody antykoncepcji może skończyć się czymś znacznie poważniejszym niż stłuczona szybka jak w przypadku niezabezpieczonego telefonu. Warto pamiętać, że rezygnacja z prezerwatywy oznacza nie tylko ryzyko nieplanowanej ciąży, ale i choroby przenoszonej drogą płciową.
W nowej odsłonie kampanii wzięła udział czwórka influencerów: Martyna Zbirańska, Kuba Grochmalski, Kacper Blonsky i Wiktoria Zborowska. Razem z marką Durex stworzyli specjalne kieszonki na prezerwatywy. Można zamocować je na etui do telefonu i dzięki temu zawsze mieć przy sobie tę formę antykoncepcji. Ma to nie tylko zachęcić młodych Polaków do korzystania z prezerwatyw, ale też uświadomienie ich, że bezpieczny seks jest cool.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.