Walentynkowa kampania „Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” marki Durex jest kontynuacją projektu „Głośni w łóżku”. Wspólnie z edukatorką seksualną Joanną Keszka stworzono wyjątkową grę dla par.
Kilka miesięcy temu kampania „Głośni w łóżku” marki Durex zachęciła pary do rozmowy o seksie. Teraz powstała gra dla par, dostępna w ramach zestawów oferowanych w strefie marki Durex na Allegro. Pozwala jeszcze lepiej poznać potrzeby partnera, zachęca do szczerej rozmowy o intymności i ułatwia komunikację. W myśl kampanii „Głośni w łóżku” promowano otwartość w podejściu do seksu, teraz dzięki grze można iść o krok dalej – uczyć się siebie, jednocześnie podejmując wyzwanie Durexa i edukatorki seksualnej Joanny Keszki. Dzięki kartom seks nie będzie miał dla nas tajemnic.
– Decyzję o kontynuacji komunikacji „Głośni w łóżku” podjęliśmy w oparciu o obserwacje reakcji na letnią odsłonę projektu. Zauważyliśmy, że temat wzbudził wśród odbiorców falę emocji, a wielu z nich udostępniało materiały dalej, uznając poruszane zagadnienia za bardzo istotne. Kolejny raz zachęcamy polskie pary, by rozmawiały otwarcie o swoich pragnieniach, ponieważ wierzymy, że rozmowa jest podstawą realizacją misji marki, jaką jest zapewnienie dostępu do szczęśliwszego i bezpieczniejszego seksu – komentuje Kamil Komarzyniec, junior brand manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.