
Kolekcja marki Homla Meadow Flowers opowiada o wiośnie, ale na swój własny sposób. Ceramika, tekstylia i dekoracje mają oddziaływać na nasze zmysły, wprowadzając do wnętrz ukojenie i świeżość.
Wiosna wnosi do codzienności lekkość, świeżość i nową energię. To czas, gdy wszystko dookoła zaczyna tętnić życiem – barwy stają się intensywniejsze, a otoczenie nabiera nowego blasku. Natura przypomina o swojej delikatnej, ale potężnej sile. Nic dziwnego, że wraz z tą zmianą pojawia się pragnienie odświeżenia także przestrzeni wokół siebie. Nowej kampanii Homla nie bez powodu towarzyszy hasło „Ubierz swój dom w wiosnę”. Tak jak moda sezonowa odświeża garderobę, tak kolekcja Meadow Flowers pozwala przeprojektować domową przestrzeń, nadając jej nowy rytm i charakter.
Dzięki kolekcji Meadow Flowers wiosna może trwać dłużej, jeśli pozwolimy jej rozkwitnąć również w domu
Delikatne, roślinne wzory, pastelowe tonacje oraz lekkie formy to znak rozpoznawczy tej linii. Florystyczne motywy pojawiają się zarówno na ceramice, jak i w tekstyliach: poduszkach, zasłonach czy obrusach. Uwagę przyciągają również dekoracje o organicznych kształtach, które tworzą spójną całość z resztą aranżacji.

Projekty graficzne pojawiające się w kolekcji to dzieło polskiej ilustratorki Gabi Nikolov. – W swoich pracach lubię łączyć dzikość z miękkością, szczegółowość z lekkością. Wzór, który stworzyłam dla Meadow Flowers, to połączenie tego, co naturalne, kojące, a zarazem świeże. Każdy detal rysunku to próba uchwycenia ulotności natury, która budzi się do życia wczesną wiosną – mówi artystka. Z kolei twarzą kampanii po raz kolejny została Paulina Krupińska. Jej interpretacja wiosennego domu to przestrzeń pełna światła, harmonii i wyrafinowanej prostoty: – A co, jeśli moglibyśmy zatrzymać wiosnę na dłużej? Jej zapach, kolor i lekkość? Zanurzyć się w miękkim słońcu przez cały rok? Homla to moja wiosenna łąka – pełna kwiatowych wzorów, które rozkwitną w każdej przestrzeni – pyta gwiazda.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.