Lato we włoskim stylu
Marka Martini wzbogaciła portfolio o nową gamę swoich kultowych aperitifów w wersji bezalkoholowej: kwiatowe Floreale z nutami artemizji i rzymskiego rumianku z Pancalieri oraz owocowe Vibrante o aromacie włoskiej bergamotki i pomarańczy.
Słynne włoskie la dolce vita obfituje w drobne przyjemności. Sprzyja smakowaniu życia wszystkimi zmysłami i delektowaniu się każdym smakiem, zapachem, widokiem i dźwiękiem. Celebracja codzienności smakuje najlepiej w gronie najbliższych – rodziny i przyjaciół. Doskonałym elementem towarzyskich spotkań jest z kolei aperitivo. Dzięki Martini, które dostrzegło globalny trend Low & No, ich smakiem cieszyć się może każdy i o każdej porze dnia. Marka właśnie zaprezentowała nową gamę bezalkoholowych (~0%) aperitifów Martini Floreale i Vibrante.
Podobnie jak pozostałe produkty marki, bezalkoholowe (~0%) Martini Floreale i Vibrante wywodzą się z Włoch, a dokładniej z leżącej u podnóża gór Piemontu – krainy trufli i winnic. Bazę aperitifów stanowią tamtejsze białe wina, które w drodze destylacji próżniowej pozbawiono zawartości alkoholu. Zastąpiono go roślinnymi ekstraktami. We Floreale odnajdziemy nuty artemizji i rumianku z Pancalieri, w Vibrante – włoskiej bergamotki i pomarańczy.
Zaczarowany ogród
Prezentacja produktowych nowości legendarnej marki Martini odbyła się w warszawskiej restauracji Gardens by Fort. Włoskiego klimatu miejscu nadała magiczna kwiatowa sceneria oraz dźwięki południowoeuropejskiej muzyki. Przybyli na wydarzenie goście – Maffashion, Jessica Mercedes z Jakubem Karasiem, Julia Wieniawa, Jakub Kosel, Dawid Woliński czy Angelika Mucha – w asyście profesjonalistów poznawali tajniki przygotowywania antipasti i serwowania aperitivo. Dopełnieniem popołudnia w stylu la dolce vita były warsztaty slow life & mindfulness.
Kulminacyjnym punktem spotkania była prezentacja i degustacja nowych bezalkoholowych (~0%) aperitifów Martini. Owocowe Vibrante serwowano z dodatkiem czerwonych pomarańczy, kwiatowe Floreale wzbogacono cytryną i rozmarynem. Podano je z lodem i klasycznym tonikiem w kieliszkach typu baloon glass.
Zero procent alkoholu, sto procent smaku
Aperitify ~0% Martini Floreale i Vibrante są odpowiedzią marki na coraz powszechniejszy globalny trend Low & No, widoczny także w Polsce. Z badań przeprowadzonych w 2019 r. przez Centrum Badania Opinii Społecznej wynika, że co trzeci ankietowany Polak miarkuje sobie okazje do spożywania alkoholu. Wśród najczęstszych powodów, dla których ogranicza się konsumpcję napojów wyskokowych, wymienia się troskę o zdrowie oraz regularną aktywność fizyczną. Wśród osób, które zrezygnowały z alkoholu, są także gwiazdy, m.in. Natalie Portman, Blake Lively, Kim Kardashian czy Jennifer Lopez, która jak mówi, nie chce zaprzepaścić efektów regularnych ćwiczeń.
Miłośnicy zdrowego stylu życia nie wycofują się jednak z życia towarzyskiego. Wręcz przeciwnie. Tryskając energią, chętnie spędzają czas ze znajomymi, z radością sięgając wtedy po produkty odpowiadające ich potrzebom. Nowości z portfolio kultowej marki Martini skierowane są właśnie do tych osób.
Marka sama w sobie
Martini jest jedną z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, której produkty od ponad 150 lat słyną z niezmiennego, oryginalnego smaku. Nierzadko wyznaczała też trendy. W latach 30. ubiegłego wieku przyczyniła się do powstania kultury koktajlowej na świecie. W latach 50. i 60. zyskała miano synonimu włoskiej elegancji, reklamujące ją plakaty projektowali zaś Armando Testa, Mario Rossi, Atanasio Soldati, a nawet Andy Warhol.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.