
„Clickbait” skupi się negatywnym wpływie mediów społecznościowych na nasze życie. Nową produkcję Netfliksa wyreżyseruje Brad Anderson.
Netflix zapowiedział nowy projekt, który ma powtórzyć sukces „Black Mirror”. „Clickbait” to trzymający w napięciu serial o mediach społecznościowych, ich wpływie na nasze życie i zachowanie. Projekt skupi się na rosnącym dystansie między tym, co wirtualne a tym, co rzeczywiste oraz zagrożeniach wynikających z płynności granicy między nimi. Za kamerą stanie Brad Anderson, reżyser serialu „Grzesznica”.
W projekt zaangażowano Davida Heymana. Producent ma na swoim koncie takie filmy jak saga o Harrym Potterze, nagrodzoną siedmioma Oscarami „Grawitację”, a ostatnio także „Pewnego razu… w Hollywood”. Oprócz Heymana w projekt zaangażowano Tony’ego Ayresa, australijskiego producenta, reżysera i twórcę serialu „The Glitch”. „Clickbait” powstanie w Melbourne, stając się tym samym pierwszą australijską produkcją dla portalu streamingowego. Na razie nie wiadomo, kto wystąpi w serialu, ani kiedy rozpoczną się zdjęcia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.