Założycielka marki ROWSE Nuria Val w przyrodzie odnajduje spokój, harmonię i ukojenie oraz inspirację do tworzenia kosmetyków łaskawych dla środowiska, dobrych dla skóry i, przede wszystkim, skutecznych.
Nuria Val – pochodząca z Barcelony dyrektorka kreatywna, fotografka i młoda mama – ROWSE stworzyła jako alternatywę dla dominujących w branży urody standardów. Marka miała być konceptem zrodzonym z miłości do natury i czerpiącym z jej właściwości – opierać się na naturalnych składnikach, funkcjonować w ramach zrównoważonej produkcji i z jak najmniejszym negatywnym wpływem na środowisko, oferować skuteczne, odpowiadające na różnorodne potrzeby formuły. Dziś Val, niemal sześć lat po tym, jak wraz z przyjaciółką Gabrielą Salord, postanowiły przekuć tę ideę w realny produkt, na ROWSE patrzy z dumą. – Największe spełnienie daje mi fakt, że udało nam się pozostać wiernymi wartościom, którymi kierowałyśmy się od początku tworzenia marki – mówi. – Używamy wyłącznie pozyskiwanych etycznie składników i łaskawych dla środowiska opakowań, zachęcamy członków stworzonej wokół ROWSE społeczności do próbowania bardziej świadomej pielęgnacyjnej rutyny. Nie bez powodu jednym z mott marki jest „Prawda to piękno”.
Organiczne kosmetyki ROWSE jako pierwsza testuje założycielka marki, Nuria Val
Nurii Val udało się stworzyć nie tylko markę kosmetyków skutecznych, obłędnie pachnących i zamkniętych w niezwykle estetycznych opakowaniach, ale przede wszystkim koncept, który dzięki zaangażowaniu w dobrostan środowiska naturalnego przyczynia się do zmiany branży beauty. Za ROWSE stoją konkretne działania. – Naszym najważniejszym celem jest pozostawianie jak najmniejszego śladu ekologicznego – wyjaśnia.
Najnowsze wydanie „Vogue Polska Beauty” będzie dostępne w sprzedaży od 27 czerwca. Już dziś zamów numer z wygodną dostawą do domu
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.