Znaleziono 0 artykułów
28.06.2023
Artykuł partnerski

Pepsi oddaje reklamy młodym

28.06.2023
Fot. Tommy Block

Konkurs Pepsi Space, którego ambasadorami zostali Bedoes 2115, Nowciax oraz Nita pozwala pokazać własną twórczość całej Polsce.

Kreatywność i gotowość do przełamywania utartych schematów wyróżnia przedstawicieli genercji Z. Teraz przedstawiciele młodego pokolenia mogą podzielić się swoją kreatywnością.

Fot. Tommy Block

Oryginalne zdjęcia, niezwykłe makijaże, zwariowane animacje – teraz wszyscy ci, którzy je tworzą, mają jedyną w swoim rodzaju okazję, aby pokazać je szerokiemu gronu odbiorców. W kampanii Pepsi Space marka oddaje kreatywne przestrzenie. W akcji może wziąć udział dosłownie każdy — nie trzeba być profesjonalistą, wystarczy dać upust twórczej energii i podzielić się swoimi zajawkami.

Przestrzeń dla kreatywności

– Moje zainteresowania rozciągają się gdzieś pomiędzy modą a motoryzacją, ale najbardziej lubię łączyć te dwa światy przed obiektywem. Jestem człowiekiem, który podąża za zajawką. To właśnie ona popycha mnie do działania i nie pozwala przestać, dopóki moja ciekawość nie zostanie zaspokojona. Fotografia jako forma kreatywnej ekspresji była i wciąż jest mi bliska, ponieważ za jej pośrednictwem mam szansę pokazać innym swoją perspektywę na świat. Ideą kampanii Pepsi Space jest oddanie przestrzeni reklamowych młodym twórcom. W czasach natłoku treści w social mediach i poplątanych algorytmów jest to szansa na rozwój dla wielu zdolnych ludzi, których jedyną przeszkodą są zasięgi. Myślę, że udział w konkursie Pepsi daje początkującym twórcom świetną szansę na podzielenie się swoją zajawką. – mówi Tommy Block, fotograf, którego prace zostaną opublikowane w ramach Pepsi Space.

Tommy Block/ Fot. Materiały prasowe

Pepsi Space to pionierska kampania stworzona przez Pepsi, markę będącą częścią portfolio firmy PepsiCo. W jej ramach marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe w wasze ręce. W ten sposób tworzy platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online.

Ambasadorzy Pepsi Space

Ambasadorami i mentorami kampanii są przedstawiciele młodego pokolenia: raper i autor tekstów, zdobywca platynowych i diamentowych płyt, człowiek, który na polskim rynku muzycznym osiągnął niemal wszystko – Bedoes 2115. A także Piotr Nowak, Nowciax — fotograf, dyrektor kreatywny, zapalony wędkarz, współtwóórca marki RELAB, oraz Nita – charyzmatyczna wokalistka, której muzyka przełamuje schematy.

Fot. Materiały prasowe

– Cieszy mnie, że mogłem stworzyć własną puszkę Pepsi i kreatywne działania nad spotem, ale w całej kampanii najlepsze jest to, że tworzymy ją razem z ludźmi. Ich projekty będą pojawiać się na mieście – mówi Bedoes 2115.

Fot. Materiały prasowe

Zasady konkursu Pepsi Space

Kto by nie chciał, żeby jego kreatywne odklejki poznała cała Polska? Ale jak to osiągnąć? Wystarczy wziąć udział w konkursie Pepsi Space. Zasady są proste: młodzi zajawkowicze, którzy chcą wziąć udział w rywalizacji, mogą przesyłać prace w pięciu kategoriach: wideo, foto, print, audio, tekst. Wszystkie muszą w kreatywny sposób oddawać ideę hasła: „Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam, co tworzysz”. Co ważne, zgłosić można dosłownie wszystko — każda zajawka, zabawa, pasja mogą stać się zwycięską pracą. Tu nie liczy się doświadczenie, a oryginalność i twórcza energia.

Fot. Materiały prasowe

Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi. Konkurs PEPSI SPACE trwa do 16.07.2023 roku.

Chętni swoje zgłoszenia mogą przesyłać za pośrednictwem strony pepsispace.com. Pełen regulamin konkursu jest dostępny na stronie: pepsispace.com.

Natalia Jeziorek
  1. Ludzie
  2. Talenty
  3. Pepsi oddaje reklamy młodym
Proszę czekać..
Zamknij