Na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Młociny powstał sklep Modivo. Ale zamiast wieszaków i regałów z ubraniami znajdziemy tam tablety.
Eobuwie otworzyło pierwszy stacjonarny salon Modivo z odzieżą premium i obuwiem o powierzchni 2,5 tys. mkw. Sklep działa podobnie do istniejących już salonów eobuwie.pl – zamiast wieszaków z ubraniami, znajdziemy tu 65 tabletów. Wybierając konkretny produkt spośród ponad 250 tys. w ofercie, możemy przymierzyć dany model na miejscu. To około 20-25 proc. pełnej oferty internetowej sklepu Modivo. A jeżeli konkretnego produktu nie ma na stanie, wystarczy zamówić go na tablecie i przymierzyć kolejnego dnia.
– Za sprawą nowych technologii będziemy mogli zapewnić naszym klientom całkiem nowe doświadczenie zakupowe. Będą oni mogli zamawiać produkty bezpośrednio z przymierzalni, otrzymają także rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji – opowiada Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu Modivo. W wyborze stylizacji pomoże nam concierge, który skompletuje zamówienie i dostarczy wybrany model bezpośrednio do przymierzalni.
– Pomimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa i ograniczonego ruchu w galeriach handlowych, udało nam się otworzyć pierwszy sklep Modivo. Realizacja tak zaawansowanego projektu była ogromnym wyzwaniem dla całego zespołu. To duża satysfakcja, że możemy zaprezentować go naszym klientom. Teraz damy im trochę czasu, aby zapoznali się z tym ultranowoczesnym projektem –tłumaczy Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.