W tym roku Topestetic.pl obchodzi 11. urodziny. Z tej okazji pyta kobiety: „Co powiedziałybyśmy sobie sprzed lat?”. Do promocji kampanii zaproszono przyjaciółki marki. Wśród nich znalazła się Mela Koteluk. – Twórz swój świat odważnie – mówi w nagraniu.
Topestetic.pl już od 11 lat towarzyszy kobietom nie tylko w pielęgnacji, ale i wzmacniając ich pewność siebie i inspirując do działania. W najnowszej kampanii przedstawiciele marki postanowili skupić się na doświadczeniu wynikającym z upływu czasu.
Wraz z wiekiem zmieniamy swoje zdanie, wyrabiamy nowe opinie i nawyki. Stajemy się bardziej świadome i wiemy, czego chcemy od życia. Topestetic.pl stawia więc pytanie: „Co powiedziałybyśmy sobie sprzed lat?”. Odpowiedzi udzieliły trzy przyjaciółki marki. Wśród nich piosenkarka Mela Koteluk, której instrumentalną wersję utworu „Harmonia” wykorzystano jako ścieżkę dźwiękową kampanii.
Mela Koteluk: Twórz swój świat odważnie
– Zamknij oczy. Wsłuchaj się w swoją własną melodię. Przypomnij sobie, kim jesteś. Pamiętaj, że podążanie za intuicją odżywia twoje serce. Nie jesteś ciałem stały. Ulegasz przeobrażeniom, a zmiana to jedyne, co pewne. To fakt, niczym ewolucja czy grawitacja – mówi piosenkarka w nagraniu. I dodaje: – Jesteś przejawem natury, tak jak słońce, strumień, las i ważka. Bywasz żółwiem, lwicą, kolibrem albo humbakiem. Czasem motylem, mrówką. Uczysz się, że nie warto przywiązywać się do stanów i emocji. Bo to jak stawianie tamy na rwącej rzece. Twoje ciało już o tym wie. Zaufaj sobie w pełni. W trudnym, szorstkim, twardym, w podróży i w niewiadomej. Twórz swój świat odważnie. Jak dzieło sztuki podlegające prawom wszechświata
Wygraj zaproszenie na spotkanie z bohaterkami kampanii
Nowej kampanii Topestetic.pl towarzyszy kobiece wydarzenie organizowane wspólnie z bohaterkami akcji oraz redakcją magazynu „Vogue Polska”. Wydarzenie odbędzie się 21 listopada w Kinomuzeum w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Aby wygrać jedno z 10 podwójnych zaproszeń należy odpowiedzieć na pytanie: „Co powiedziałabyś sobie sprzed lat?" pod konkursowym postem na Instagramie marki. Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 listopada.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.