Znaleziono 0 artykułów
01.12.2024

Podcast „Czas odzyskany”, s. 6, odc. 4: Gamifikacja. Gość: Tomek Bagiński

01.12.2024
(Fot. Jakub Pleśniarski)

Wyobraź sobie świat, w którym praca nie jest konieczna, bo wszelkie podstawowe potrzeby człowiek ma zapewnione. Co znika? Sens życia, którego praca jest najlepszym i najbardziej podstawowym dostarczycielem. Rodzi się potrzeba uczynienia z naszej egzystencji gry, przeskakiwania kolejnych leveli, wykonywania questa za questem, byle tylko móc odpowiedzieć sobie na pytanie: Po co jest się na tej planecie?. Bez gamifikacji codzienności człowiek pogrążyłby się w apatii i w rozpaczy.

O takim właśnie, zgamifikowanym świecie traktuje „Linia oporu” Jacka Dukaja – nowe wydanie, które jest pretekstem do rozmowy o samym zjawisku. Do tej rozmowy zaprosiłem Tomka Bagińskiego, twórcę filmowego („Katedra”, „Wiedźmin”), grafika, a w terminologii „Linii oporu” – „dostarczyciela sensów". Jak się je robi i czy są narodowe, czy uniwersalne, czy są popkulturową papką, czy może kośćcem ludzkiego życia. To tematy naszej rozmowy.

Podcastu „Czas odzyskany” możesz posłuchać na  platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube

Zobacz także:

Wojciech Engelking
  1. Ludzie
  2. Opinie
  3. Podcast „Czas odzyskany”, s. 6, odc. 4: Gamifikacja. Gość: Tomek Bagiński
Proszę czekać..
Zamknij