W dzisiejszym odcinku „Wehikuł Harelu” o 2013 roku poznamy najgorętsze polskie marki sprzed dekady i odzieżowe marzenia każdego, kto choć trochę z modą miał wspólnego. Przejdziemy przez wszystkie stopnie wtajemniczenia koreańskiej pielęgnacji, a przy utworach zespołu Disclosure podejrzymy potyczki osób pragnących zasiadać zawsze w pierwszym rzędzie, przy okazji poznając ich mroczne sekrety. Uwaga: odcinek zawiera sporą porcję lukru, brokatu oraz… jednorożce!
Przygotowując odcinek korzystałam z następujących źródeł:
- „Sieć Dunkin’ Donuts znika z Polski. Po raz drugi”, Patryk Pallus: https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koniec-sieci-dunkin-donuts-w-polsce/9b07xk0
- „Miejsce to marka”, Anna Konieczyńska: https://www.vogue.pl/a/miejsce-to-marka
- „White Noise. Przeszłość i przyszłość”, Harel: https://harelblog.pl/2020/08/12/white-noise-przeszlosc-i-przyszlosc/, http://www.polishfashionstories.com/after89b/2016/12/22/dream-nation
- Digital Matters: Europa Środkowa: https://static.im-g.pl/im/3/25713/m25713093,RAPORTMCI.pdf
- „Used Clothing Just Gave Lithuania Its First Tech Unicorn”, Amy Thomson: https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-11-28/first-lithuanian-unicorn-born-as-vinted-raises-140-million
- „Polska z dziesięcioma “jednorożcami” wśród liderów startupów w Europie”, Mikołaj Marszycki: https://itwiz.pl/polska-z-dziesiecioma-jednorozcami-wsrod-liderow-startupow-w-europie/
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.