Podcast „Z polską metką”, odc. 6: Ekspresja czy indywidualizm, szafa kapsułowa czy uniform?

Narracja wokół branży mody w ostatnich latach mocno się spolaryzowała. Media z jednej strony lansują minimalizm i koncept szafy kapsułowej w najróżniejszych wariantach. Z drugiej – coraz więcej mówi się o stylu jako ważnym środku autoekspresji. Czy trzeba wybierać spośród tych kierunków? Czy deklaracja „chcę konsumować bardziej odpowiedzialnie” jest równoważna z rezygnacją z trendów? Gościnie tej audycji tłumaczą, że nic bardziej mylnego. Radzą, jak ponadczasową, dobrze zaprojektowaną bazę łączyć z modą, która porywa nas tu i teraz. Zarówno dla Marty Gos, dyrektorki kreatywnej marek Vistula, Wólczanka i Bytom, oraz Zuzanny Wachowiak, współzałożycielki marki Bizuu, najważniejsze w szafie i prowadzeniu biznesu są jakość i autentyczność. W audycji opowiadają też zmianach, wyzwaniach i perspektywach rozwoju na rynku lokalnym i za granicą. Partnerem audycji jest Zalando – jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle'u z bogatką selekcją marek z polską metką.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.