Znaleziono 0 artykułów
30.07.2024
Artykuł partnerski

Podcast „Z polską metką”, s. 2, odc. 4: Ula Wiszowata Pilic o raporcie Zalando „Polska moda na europejskim wybiegu”

30.07.2024
Podcast „Z polską metką”

Zalando prezentuje raport poświęcony lokalnemu rynkowi mody. Raport „Polska moda na europejskim wybiegu” został opracowany w pierwszym kwartale 2024 roku. Wzięli w nim udział klienci indywidualni i przedstawiciele polskich firm modowych.  – Miło nam oglądać statystyki, z których wynika, że polska moda jest ważna dla lokalnych konsumentów. Prawie połowa polskich konsumentów deklaruje, że chce wspierać polskie marki. Dla 42 proc. z nich pochodzenie produktu jest ważne. Połowa Polaków przynajmniej raz w roku kupuje ubranie polskiej marki – mówi Ula Wiszowata Pilic, Regional Sales Manager Europy Środkowej i Wschodniej w Zalando, odpowiedzialna między innymi za wprowadzanie nowych polskich marek na Zalando i wsparcie ich rozwoju.

Z czym utożsamiamy polską modę? Dlaczego ją wybieramy? Dane jednoznacznie wskazują na dynamiczny wzrost polskiego sektora odzieży i akcesoriów. Jak szybko internacjonalizują się krajowe marki? Jak wygląda ich ekspansja i jakie największe problemy spotykają na swojej drodze do rozwoju? Odpowiedzi na te pytania  znajdziecie w tej audycji. 

Raport powstał jako część zaangażowania Zalando w promocję i rozwój lokalnego rynku mody. Marka w czerwcu 2024 roku rozpoczęła drugą kampanię marketingową w pełni skupiającą się na polskich markach. Jej częścią są cztery mini kolekcje zaprojektowane przez polskie marki na wyłączność dla europejskiej platformy. Zalando, platforma online dla mody i stylu życia, jest partnerem audycji i cyklu „Z polską metką”.

Zobacz także:

Kamila Wagner
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Podcast „Z polską metką”, s. 2, odc. 4: Ula Wiszowata Pilic o raporcie Zalando „Polska moda na europejskim wybiegu”
Proszę czekać..
Zamknij