Kultowa marka Simple powraca. Za jej reaktywację odpowiada grupa CCC, która chce dotrzeć do kobiet pamiętających dawne projekty, a także nowych klientek ceniących dobry design, funkcjonalność i jakość.
Założona w 1993 roku polska marka Simple słynie z funkcjonalnych fasonów, szlachetnych materiałów i eleganckich detali. Od początku istnienia kojarzyła się z luksusem w codziennym wydaniu i indywidualnym podejściem do klientek. W butikach firmy od lat 90. ubierały się kobiety, które szukały eleganckich strojów do biura, które wykraczałyby poza schemat zachowawczej garsonki.
Dzięki spółce CCC w tym roku Simple powraca na rynek z nową kolekcją o wiele mówiącej nazwie „Simple is back”. Znalazły się w niej elementy biurowego dress code’u, z których zasłynęła marka, sukienki na wieczorne wyjścia oraz casualowe stylizacje. Wszystko utrzymane jest w minimalistycznej estetyce – w końcu „Simple is back”, można odczytać także jako pochwałę zasady „mniej znaczy więcej”.
Nie zabrakło projektów dla romantyczek, którym spodobają się sukienki we wzory retro oraz uwodzicielskie slip dresses w odcieniach limonki, brzoskwini oraz kremu. Dla pragmatyczek marka przygotowała ponadczasowe dżinsy i t-shirty, a z szafy chłopaka pożyczono garnitury z szerokimi spodniami i smokingowe kamizelki.
Kolekcja „Simple is back” marki Simple dostępna jest na platformie Modivo.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.