Druga edycja Business Fashion Environment Summit odbędzie się 22 września w Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. Na zaproszenie „Vogue Polska" w Warszawie spotkają się światowi eksperci, w tym Amber Valletta, Derek Blasberg, Anja Rubik, Michael Beutler z koncernu Kering, Henrik Wenders, Senior Vice President Audi oraz Cyrill Gutsch, którzy będą rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w biznesie i modzie. Zobaczcie pełen program konferencji.
New Beginnings: Rethinking Sustainability
9.30 Otwarcie Konferencji
09.50-10.15
Nowy Początek: Dlaczego zrównoważony rozwój ma sens i jest przystępny
Oktawian Zając, Managing Partner at BCG Polska
10.15-10.40
Keynote Speech: Zrównoważony rozwój w modzie. Przegląd globalny
Amber Valletta w rozmowie z Iną Lekiewicz, redaktorka naczelną „Vogue Polska”
10.40-11.00
Power Speech: Innowacje kształtujące przyszłość mody
Mark Adams, Senior Vice President and Head of Innovation at Vice
11.00-11.20
Power Speech: Integracja, innowacja i własność – Nowe podejście do zrównoważonego rozwoju
Zinnia Kumar, modelka i aktywistka
11.30-12.10
Panel: Zrównoważona Moda: Agenda 2030
Michael Beutler, Director of Sustainability Operations, Kering
Simone Cipriani, Chairperson of the UN Alliance for Sustainable Fashion
Moderatorka: Kirstin Mennella at BCG
12.10-12.30
Keynote Speech: Przyszłość mobilności premium. Jak kształtować globalną markę mobilności w XXI wieku?
Henrik Wenders, Senior Vice President Audi w rozmowie z Iną Lekiewicz
12.30-12.45
Panel: Przywództwo and CSR
Asli Ertonguc, General Manager Poland & Baltics BAT
Moderatorka: Ina Lekiewicz, „Vogue Polska”
12:45-13:20 Przerwa na lunch
13.20-14.00
Panel: Innowacje i współpraca – jak napędzają zmiany?
Michael Ferraro, Executive Director of the FIT DTech Lab
Eva Kruse, Global Executive at PANGAIA and Global Fashion Agenda Board Member
Robert van de Kerkhof, CCO at Lenzing AG
Moderatorka: Kristin Mennella, BCG
14.00-14.45
Panel: Rentowność Zrównoważonej Mody
Tom Berry, Global Director at Sustainable Business, Farfetch
Marc Schelenz, Managing Director & Partner at BCG
Justin Thornton, PREEN by Thornton Bregazzi
Moderatorka: Joanna Dłutowska, BCG
14.45-15.30
Panel: Innowacja, Moda i Aktywizm
Anja Rubik, modelka i aktywistka
Cyrill Gutsch, Founder & CEO, Parley for the Oceans
Iris van Herpen, Fashion Designer
Moderatorka: Magdalena Lemańska, „Vogue Polska”
15.30-16.00 Przerwa Kawowa
16.00-16.40
Panel: Dlaczego marki mają znaczenie?
David Haigh, CEO Brand Finance – active moderator
Dagmara Szulce, Global Executive Director IAA
Dagmara Brzezińska, Commercial Category Director at Allegro
Ewa Tumanow, Industry Manager Retail & eCommerce, Facebook CEE
Tomasz Wawszczyk, B2C Business Director, LG
Aktywny Moderator: David Haigh
16.40-17.00
Panel: Zrównoważona produkcja sesji zdjęciowych
Lou Greenaway, Raw Production
Moderator: Vladyslav Mykhnyuk, „Vogue Polska”
17.00-17.30
Keynote Speech: Przyszłość cyfryzacji
Derek Blasberg w rozmowie z Iną Lekiewicz
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.