Wypromowane przez L'Oréal Paris hasło „Ponieważ jesteś tego warta” dało kobietom na całym świecie siłę do tego, by niezależnie od oczekiwań innych i społecznej presji pozostać sobą. Z okazji 50-lecia słynnego sloganu razem z L’Oréal Paris zaprosiliśmy czytelniczki „Vogue Polska” do wzięcia udziału w konkursie i podzielenia się z nami historiami o odwadze i pewności siebie. Poznajcie laureatki konkursu „Moja odwaga, moja historia”.
W 1971 roku, 23-letnia copywriterka Ilon Specht wymyśliła dla L’Oréal Paris slogan reklamowy. Po 50 latach hasło „Ponieważ jesteś tego warta” nie traci aktualności i w dalszym ciągu inspiruje kobiety do bycia sobą, realizowania się w sferach prywatnej i zawodowej oraz podążania własną drogą.
Razem z marką L’Oréal Paris na początku czerwca zaprosiliśmy Was do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie. Zapytaliśmy, co w dzisiejszych czasach znaczy dla Was hasło „Ponieważ jesteś tego warta”: Czym jest odwaga? Co daje pewność siebie i skąd czerpiecie poczucie własnej wartości?
Otrzymaliśmy od Was ogromną liczbę zgłoszeń z pięknymi, krzepiącymi i często niezwykle wzruszającymi historiami. Opowiedziałyście nam o przełamywaniu barier, stereotypów, powrotach do zdrowia oraz determinacji w walce o lepsze jutro.
Z nadesłanych prac wybraliśmy trzy zwycięskie historie, które zostaną opublikowane w październikowym wydaniu magazynu „Vogue Polska” oraz wyróżniliśmy pięć opowieści, które pojawiają się ma łamach Vogue.pl.
Poznajcie laureatki konkursu „Moja odwaga, moja historia”:
Zwycięskie prace:
Klaudia Kowalska
Ania Piotrowska
Paulina Formalewicz
Wyróżnione prace:
Paulina Kołaczek
Aleksandra Mierzejewska-Smołka
Sandra Raciborska
Marta Polakowska
Pola Koba
Z laureatkami skontaktujemy się drogą mailową.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.