Czułość to dla marki słowo klucz, ale Tous rozumie je bardzo szeroko.
W krótkim klipie reinterpretującym znany kawałek Elvisa Presleya „Love Me tTnder” oglądamy kalejdoskop momentów przepełnionych czułością – od pierwszej randki, przez zabawy z dziećmi, aż po wspólne chwile spędzone ze starzejącymi się rodzicami. Wszystkie te momenty są na swój sposób wyjątkowe. Wszystkie chcielibyśmy zatrzymać w pamięci, także dzięki biżuterii, która zaprojektowana została tak, by stać się nie tylko ozdobą, ale osobistą pamiątką.
W teledysku pojawia się Emma Roberts, nowa międzynarodowa twarz marki. 28-letnia aktorka, która zachwyciła markę „sposobem wyrażania emocji i promowaniem”, zdobyła popularność rolami w filmach „Tylko dla dorosłych”, „Millerowie” i „Nerve”, a także serialach „American Horror Story” i „Królowe krzyku”.
Za filmem i kampaniami stoi 27-letnia artystka Diana Kunst. – Tous to od zawsze marka ściśle związana z kreatywnością, która wspiera wschodzące talenty. O tym także opowiada ta kampania prezentująca nowy globalny wizerunek marki i twarz Emmy Roberts. W Tous wierzymy, że świat byłby lepszym miejscem, gdybyśmy wszyscy wyrażali nasze uczucia bez obawy przed osądzeniem. Z tego powodu w tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do znalezienia najlepszego sposobu okazania czułości za pomocą biżuterii, która znaczy więcej – powiedziała Rosa Tous, wiceprezes marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.