Znaleziono 0 artykułów
16.06.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Ginko marki Lilou

Redakcja Vogue.pl

Polska marka słynąca ze spersonalizowanej biżuterii prezentuje najnowszą kolekcję, tym razem inspirowaną magicznym drzewem.

– Filozofia Lilou opiera się na personalizacji, na emocjach oraz na pozytywnych symbolach. Kwiaty i motywy roślinne stanowią silne źródło inspiracji, a symbolika miłorzębu jest bogata i ma długą tradycję, dlatego postanowiłam zaprojektować naszą interpretację tego kultowego motywu – opowiada Magdalena Mousson-Lestang, właścicielka marki. 

Lilou chętnie sięga do florystycznych trendów. Do tej pory wśród projektów marki mogliśmy podziwiać biżuterię nawiązującą dizajnem m.in. do koniczyny (symbolu marki), liści drzew, a także niezapominajek z ogrodów paryskiego Luwru. Miłorząb, który stał się źródłem inspiracji w najnowszej kolekcji Lilou, uznawany jest za najstarsze drzewo na świecie. 

Kolekcja Ginko składa się z pierścionka, bransoletki, a także kolczyków z charakterystycznym liściem, które możemy nosić osobno lub w zestawie. Marka od lat tworzy biżuterię, która nie tylko uzupełnia kobiece stylizacje, ale także pozwala na zatrzymanie najcenniejszych wspomnień. Dzięki możliwości grawerunku na pierścionku i bransolecie Ginko możemy stworzyć jedyny w swoim rodzaju talizman symbolizujący siłę i wytrzymałość. 

1/11Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Ginko marki Lilou

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Kolekcja Ginko marki Lilou
Proszę czekać..
Zamknij