
Simplicité énergétique – tak po francusku zatytułowalibyśmy nową kolekcję The Odder Side. Prostota i seksapil podkreślone energetycznymi odcieniami zapowiadają się na hit nadchodzącego lata. To najlepsza kolekcja polskiej marki od dawna.
Niedawno donosiliśmy, że założycielki marki The Odder Side, Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek, zrezygnowały z produkcji wielkiej kampanii zdjęciowej na nowy sezon. Środki przeznaczone na wyjazd do Miami i sesję przekazały na konto Polskiej Akcji Humanitarnej. Do promocji wiosenno-letniej kolekcji podeszły więc inaczej niż zazwyczaj – nagrały wideo w pracowni na warszawskim Żoliborzu. W filmie zdradzają klientkom kulisy procesu projektowego. Nowe modele prezentują na tle próbek tkanin, sampli, szkiców i moodboardów.
– Ta kolekcja to jeszcze mocniejsze, bardziej energetyczne kolory – mówi Justyna. Choć The Odder Side ma w zwyczaju wprowadzać jakiś element kolorystyczny co sezon, tak barwnie w kolekcji tej marki jeszcze nie było. Zdarzało się indygo czy całkiem niedawno żółć. Dziś, choć bazę wciąż stanowią ziemiste i neutralne odcienie, w kolekcji wyróżniają się energetyczny pomarańcz, jaskrawa czerwień, różowa orchidea, turkus i błękit. Część z kolorów pojawia się na hitowych modelach z poprzednich sezonów – jest sukienka Chilli z głębokim dekoltem w odcieniu fuksji, marszczona na biodrze spódnica Roca z szampańskim połyskiem, wraca też długo wyczekiwana Peniche – luźna midi z długimi rękawami i głębokim wycięciem na plecach. To pewne kandydatki na bestsellery lata. Do tego grona najpewniej dołączą nowości: czekoladowa Morning Muse i asymetryczna dzianinowa Smooth Dress w pikantnym cynoberze.

Deseń na ten sezon to wzór zwierzęcy, również w wersji z kolorem – granatowo-biały tygrys i żółto-czarna pantera to autorskie projekty. W następnych dropach pojawią się nieco bardziej romantyczne kwiatowe printy w stylu vintage. Wkrótce dziewczyny planują również powrót kimona, fasonu kultowego i charakterystycznego dla The Odder Side, a ostatnio rzadziej widywanego w kolekcjach. Nadejście szerokich rękawów nieśmiało zapowiada linia topu Belize z mankietami w kształcie dzwonka i wiązaniem na pępku.


Marka wciąż rozszerza asortyment. Choć jej klientki szczególnie upodobały sobie bluzki i sukienki, dziś mogą łączyć je z dżinsami. Od tego sezonu w nowym odcieniu off-white i spódnicami tubami czy tymi skrojonymi ze skosu. Na wierzch marka proponuje nową odsłonę jasnej denimowej kurtki, bardziej kobiecą niż poprzednia klasyczna Boyfriend Jacket – z zaszewkami na bufiastych ramionach. Pewnym hitem staną się spodnie z szerokimi nogawkami z lejącej mieszanki lyocellu i wiskozy zapinane na jeden guzik. Co do guzików – The Odder Side w tym sezonie wprowadza te naturalne z orzecha Corozo. – Co sezon w kolekcjach mamy coraz więcej certyfikowanych tkanin, rośnie też nasza wiedza na ich temat. – mówi Brygida. Mieszanki cupro z wiskozą, lyocelem lub lnem nie dość, że są przyjazne środowisku to znakomicie się noszą. Są szykowne, a równie wygodne jak basic TOS – w tym sezonie uszyty z polskich i francuskich dzianin. Kolekcję uzupełniają ulubieńcy: t-shirty z wycięciem linii V na plecach i nowy wariant premium klasycznego t-shirtu vintage.



Kampania:
Photo: Tatiana&Karol
Video: Julia Kaźmierczak
Hair: Adrian Własiuk
Make up: Ali Kosojan
Models: Bella Burghardt & Vahiné Blaise
Style: Kacper Kujawa
Video:
Video: Ivan Bambalin Backstage
Shots: Julia Kaźmierczak
Hair and make-up: Kama Jankowska
Models: Bella Burghardt & Vahiné Blaise
Style: Kacper Kujawa
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.