Po Magdzie Butrym i marce Le Petit Trou czas na Chylak. Od dzisiaj torebki i akcesoria polskiej projektantki można kupić za pośrednictwem ekskluzywnej platformy Net-a-Porter.
– Torebka powinna być elegancka, ładna, przydatna i wygodna – mówi o swoich projektant Zofia Chylak, która w 2014 roku postawiła na produkcję ponadczasowych modeli torebek. Wyróżnia je przede wszystkim design. Duże i małe worki jej projektu wykonane z wężowej skóry szybko stały się hitem na Instagramie. It-bag nosiły wszystkie redaktorki i fanki mody w Polsce.
Torebki w kształcie półksiężyca, czy klasyczne prostokątne modele w wersji maksi i mini sygnowane jej nazwiskiem można dziś rozpoznać od razu. Zresztą pojawiały się z nimi nie tylko polskie, ale także światowej sławy influencerki takie jak Laura Jackson czy Caroline Winberg, a uwagę światowych mediów (m.in. brytyjskiego i amerykańskiego wydania „Vogue’a”) przyciągnęła szósta kolekcja projektantki, którą na czarno-białych fotografiach uwieczniła Sonia Szóstak.
Nie rezygnując z kultowych modeli, projektantka w nowych kolekcjach coraz odważniej eksperymentuje jednak z fasonami i fakturami. Idąc o krok dalej, we wrześniu po raz pierwszy zaprezentowała modele wyprodukowane z elementów syntetycznych i bawełnianych. Chylak zapewnia, że nie jest to tylko jednorazowa oferta i zamierza kontynuować poszukiwania alternatywy dla naturalnej skóry.
Od dzisiaj projekty Polki, która uczyła się fachu w dziale projektowania marki Proenza Schouler w Nowym Jorku, można kupić nie tylko przez jej stronę internetową i w butiku stacjonarnym, ale również poprzez portal Net-a-Porter. Założony w 2000 roku przez byłą dziennikarkę Natalie Massenet gigant na rynku e-commerce dóbr luksusowych skupia obecnie produkty od największych projektantów oraz czołowych światowych marek.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.