Znaleziono 0 artykułów
18.06.2024
Artykuł partnerski

Na styku pielęgnacji i technologii: przyciągająca moc miceli marki Bioderma

18.06.2024
Fot. Materiały prasowe

Co kosmetyki mają wspólnego ze sztuczną inteligencją? Okazuje się, że więcej niż można by przypuszczać, o czym była okazja się przekonać podczas spotkania marki Bioderma, która wyjaśniła technologię micelarną zawartą w produktach do oczyszczania z linii Sensibio.

W ramach projektu „Przyciągaj technologiami przyszłości” marka Bioderma zaprosiła nas do wzięcia udziału w warsztatach wykorzystujących sztuczną inteligencję. Dr n. med. Malwina Zasada-Kisiel, ekspertka z działu scientific NAOS Poland, wyjaśniła tajniki działania miceli w rewolucyjnej gamie Biodermy Sensibio i wytłumaczyła, jak pielęgnować skórę, by chronić jej mikrobiom i wspierać funkcje barierowe. 

By codzienna pielęgnacja skóry wrażliwej i alergicznej była jeszcze skuteczniejsza, marka Bioderma  podjęła odpowiednie kroki i na przestrzeni ostatnich miesięcy zdecydowała się poszerzyć gamę Sensibio o nowe produkty, wśród których obok kultowej już wody micelarnej znajdziemy także dwufazowy płyn do demakijażu oczu i ust, nawilżający żel do mycia twarzy i ultradelikatny ekobiologiczny olejek oparty o technologię odwróconych miceli pozostawiający skórę oczyszczoną i ukojoną. Linia Sensibio, choć uwielbiana przez alergików i stworzona z myślą o nich, będzie odpowiednia dla każdego typu cery.


W ramach spotkania Bioderma x „Vogue Polska” odbyły się także warsztaty dotyczące wykorzystania najnowszych technologii w dziedzinie kreatywnego pisania i tworzenia autorskich treści w sieci. Tomasz Graszewicz, ekspert z dziedziny AI przedstawił zgromadzonym gościom – popularnym twórcom internetowym, praktyczne informacje związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w kreowaniu kontentu na social media oraz online.

Do wykonania konkursowego zadania uczestnicy warsztatów mieli do dyspozycji nie tylko rekomendowane przez specjalistę narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję, ale także m.in. glambota, który w myśl przewodniej zasady przyciągania nawiązywał do kampanii Biodermy. Z kolei ekspozycja produktów do oczyszczania z gamy Sensibio zachęcała do tego, by próbować ich na własnej skórze i dobrać je dla siebie w taki sposób, by stworzyć możliwie najłagodniejszą, szytą na miarę pielegnację. 

4/20 Agnieszka Rzemińska (Communication Manager NAOS Poland), Marta Waglewska, Aneta Goniewicz (Marketing Manager NAOS Poland)

Marta Waglewska
  1. Uroda
  2. Pielęgnacja
  3. Na styku pielęgnacji i technologii: przyciągająca moc miceli marki Bioderma
Proszę czekać..
Zamknij