G-SHOCK ogłasza, że nowym ambasadorem marki w Europie zostanie Central Cee. Już 26 września odbędzie się premiera nowej kolekcji zegarków GM-2110.
G-SHOCK to marka, która wyrosła z kultowego brandu Casio. Stworzona w 1983 przez Kikuo Ibe, na przestrzeni zaledwie lat stała się jedną z marek dyktujących trendy na całym świecie. Hasło marki brzmi: „Zegarek, który nigdy się nie podda”.
– Jesteśmy niezwykle podekscytowani, mogąc powitać Central Cee w rodzinie G-SHOCK – skomentował Jen Kelly, Head of Marketing G-SHOCK. – To partnerstwo celebruje historie i zegarki, które odpowiadają naszej filozofii „Built Different”. Prawdziwa synergia i zgodność wartości, które reprezentują G-SHOCK i Central Cee, sprawiły, że to możliwe.
Londyński raper Central Cee zdobywa muzyczne szczyty
Pochodzący z Londynu raper, który od lat podbija listy przebojów, uosabia wartości G-SHOCK. Central Cee dzięki ciężkiej pracy został pierwszym brytyjskim raperem z dwoma miliardami streamów na platformie Spotify. Nie osiadł jednak na laurach.
Jak sam przyznaje, od lat jest fanem zegarków G-SHOCK: – Nie mogę się doczekać współpracy z G-SHOCK. Noszę te zegarki, odkąd byłem dzieciakiem. Uwielbiam tę markę. Jest mi bliska – powiedział Central Cee.
Partnerstwo Central Cee i G-SHOCK inauguruje premiera nowej linii zegarków
Już 26 września odbędzie się premiera nowej kolekcji GM-2110 z zegarkami o metalowych bransoletach ze stali nierdzewnej. Jednym z elementów współpracy Central Cee przy rozbudowie linii „Built Difference” G-SHOCK ma być również wideo, które opowie o drodze rapera od nieznanego młodego twórcy do globalnej gwiazdy. Central Cee w historii marki G-SHOCK będzie głosem nie tylko hip-hopu, ale też całego nowego pokolenia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.