Redakcja poleca: jesienny trencz, wieczór w restauracji i regenerujące serum
W ostatni tydzień października rozpieszczamy się, by pełni dobrej energii wkroczyć w listopad – głodni kulinarnych wrażeń bierzemy udział w Restaurant Weeku, a skórze serwujemy energetyzujący booster. Ale nie myślimy tylko o sobie – kupując jesienny płaszcz, wybieramy markę, która stawia na zrównoważony rozwój.
Moda: Trencz projektu Karoliny Holdy
Saint Laurent, Acne Studios czy Prada – na wybiegach podczas ostatniego miesiąca mody, z pokazami na sezon wiosna-lato 2023, królowały szerokie ramiona. Ale, co powoli widać też na ulicach, fasony o mocnej górze stają się też hitem tegorocznej jesieni. Rozglądając się za płaszczem na coraz chłodniejsze dni, a zwłaszcza wieczory, idealny znaleźliśmy w drugiej kolekcji Karoliny Holdy „Day-to-Night Serene Futurism”. Marka urzeka nie tylko projektami, ale i podejściem do mody – stawia na zrównoważony rozwój i nowoczesne tkaniny, takie jak biodegradowalna „skóra”, która powstaje z kaktusa i jabłek. Uszyty z niej czekoladowy trencz osłodzi nam najbliższe miesiące.
Uroda: Booster energetyzujący Reishi i Czerwona Alga, Orientana
Roślinnym składem, w tym ekstraktami z reishi i czerwonej algi, przekonuje też wegański booster marki Orientana. Produkt intensywnie nawilża skórę, ujędrnia i odświeża, dodając jej blasku i przynosząc efekt świeżej, wypoczętej cery. Z założenia przeznaczony jest do stosowania w celu szybkiej poprawy wyglądu, a jesienią to potrzeba, którą odczuwamy stale.
Dodatek: Zegarek Tissot Telemeter 1938
Po lecie, gdy w stylizacjach pozwalam sobie na więcej ekstrawagancji, skłaniamy się ku klasyce i stonowanym dodatkom – takim jak zegarek Telemeter 1938. Model szwajcarskiej marki Tissot, zachwycający estetyką vintage i kryjący zarazem nowoczesny mechanizm, to klasa sama w sobie. Na długi czas.
Wydarzenie: Restaurant Week
Na jesienną edycję czekaliśmy z utęsknieniem, bo Restaurant Week, największe wydarzenie kulinarne w Polsce, nigdy nie zawodzi. W festiwalu, który potrwa do 13 listopada w około 30 miastach, bierze udział ponad 400 najlepszych restauracji, a szefowie kuchni proponują przeszło 2500 popisowych dań. To doskonała okazja nie tylko na kulinarną podróż do najodleglejszych zakątków świata, ale i do miejsc doskonale znanych, do których lubimy powracać po nowe doznania.
– To będzie najbardziej „instagramowa" edycja Restaurant Week, w której restauracje przygotują kolorowe dania, estetycznie zaaranżowane na talerzu, tak by goście mogli nie tylko pysznie zjeść, ale i zrobić piękne zdjęcia jedzenia, którymi podzielicie się w swoich social mediach – mówi Monika Kamińska, Senior Marketing Manager. – Tej jesieni zasmakujemy oczami – dodaje Marcin Wawrzeń, Country Manager Restaurant Weeku.
Uroda: Serum regenerujące i detoksykujące z linii Elixir Botanique od Yves Rocher
Na (zawsze) za krótkie noce naszym sprzymierzeńcem jest seria Elixir Botanique od Yves Rocher, a szczególnie Serum regenerujące na noc Efekt Melantoniny i Detoksykujące serum wzmacniające na dzień. Dotleniający duet, którego skład opiera się na nasturcji i mikroalgach, pomaga odnawiać się skórze dzień po dniu, dogłębnie ją nawilża i przywraca jej promienny wygląd.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.