Redakcja poleca: „The Crown”, adidas x Balenciaga, album o Neapolu
Wciągające seriale, inspirujące lektury, limitowane kolekcje… Ponurą listopadową aurę umilamy sobie, jak tylko możemy. Zobaczcie, co urzekło nas w ostatnich dniach.
Album: „Napoli, Napoli, Napoli”, Brett Lloyd
Brytyjski fotograf Brett Lloyd po raz pierwszy odwiedził Neapol w 2010 r. i z miejsca zakochał się w klimacie wakacyjnej beztroski, która w tym włoskim mieście panuje bez względu na porę roku. Przez cztery lata fotografował turystów i mieszkańców miasta odpoczywających nad wodą, a efektem jego reportażowych wysiłków jest album „Napoli, Napoli, Napoli” wydany przez Damiani. Będzie świetną opcją na świąteczny prezent – także dla siebie.
Serial: „The Crown”
Choć piąty sezon serialu może nie jest jego najlepszym, z pewnością relacjonuje najbardziej ekscytujący i kontrowersyjny moment w historii brytyjskiej monarchii. Plusem są nie tylko stylizacje serialowej Diany (w tej roli Elizabeth Debicki), które do złudzenia przypominają te, w jakich w latach 90. fotografowano księżną Walii, ale także historyczne smaczki, którymi w tym sezonie twórcy „The Crown” karmią widza wyjątkowo chętnie. Przykład? Tragiczna historia dynastii Romanowów i jej powiązania z Windsorami.
Moda: T-shirt Balenciaga x adidas
Najgorętsza współpraca roku przyprawiła o szybsze bicie serca wszystkich fanów mody. Z kolekcji Balenciagi i adidasa najchętniej wybierają oversize’owe dresowe komplety, krótkie topy z logo, nowe wariacje na temat sneakersów Triple S i obszerne T-shirty. Model w kolorze szarości ma obszerny fason, opuszczoną linię ramion i idealnie sprawdza się w normcore’owych stylizacjach.
Uroda: Serum napinające Lierac
Kolekcja Lift Integral Lierac powstała z myślą o dojrzałej skórze. Jednym z jej przebojów jest serum napinające, które pozwala wymodelować kontur twarzy i wygładzić drobne linie. Produkt zawiera aż 98 proc. składników pochodzenia naturalnego. Sprawia, że skóra jest jędrna i pełna blasku.
Moda: Kolekcja Sloggi x Pac-Man
Jesienno-zimowa kolekcja Sloggi będzie nie lada gratką dla fanów gier wideo – jej motywem przewodnim został bowiem Pac-Man, bohater kultowej gry stworzonej w 1980 r. przez Tōru Iwataniego. Wizerunek małej, żółtej postaci pojawiła się na damskiej i męskiej bieliźnie – bokserkach i braletkach, a także koszulkach.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.