Redakcja poleca: „Vogue Polska”, COS, Platinum Mountain Hotel &SPA
Jak umiejętnie wykorzystać pierwsze jesienne dni? Zaplanować romantyczny weekend w ekskluzywnym SPA, spędzić wieczór z ulubionym magazynem i zainwestować w przyciągający spojrzenia płaszcz. Sprawdźcie, co redakcja poleca w tym tygodniu.
Magazyn: „Vogue Polska” wrzesień 2021
Światowe edycje magazynu „Vogue” znów łączą się pod jednym hasłem. Po sukcesie „Hope” przyszedł czas na „New Beginnings”. Po trudnym okresie lockdownu patrzymy w przyszłość z jeszcze większą nadzieją, gotowi do działania. Dlatego okładkowe zdjęcia wszystkich „Vogue’ów” powstały o wschodzie słońca. My wybraliśmy się na malownicze Ponidzie, gdzie rankiem przed obiektywem Andrew Jacobsa pozowała modelka Maja Zimnoch. Trzem wyjątkowym okładkom tegorocznego September Issue, towarzyszy czwarta, kolekcjonerska, autorstwa artystki Faye Wei Wei. Wrześniowe wydanie „Vogue Polska” z nową szatą graficzną, analizą najnowszych trendów, tekstami wybitnych dziennikarzy, a także sylwetkami nietuzinkowych bohaterów, kupicie na Vogue.pl oraz w salonach prasowych.
Miejsce: Platinum Mountain Hotel &SPA
Jesień to idealny moment, aby delektować się ciszą i bliskością natury w Karkonoszach. Komfortowy relaks zapewnia pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Szklarskiej Porębie. Platinum Mountain Hotel &SPA to piękne pokoje w sudeckim stylu, pyszna kuchnia z regionalnymi akcentami, bogata oferta kulturalna, a także niezawodne zabiegi spa Dr Irena Eris. Słowem, wymarzone miejsce na romantyczny weekend w parze lub wypad z przyjaciółkami.
Moda: Płaszcz COS
Chłodniejsza pogoda zachęca do zabawy modą. Cienkie koszule zastępujemy miękkimi dzianinami, a luźne marynarki ustępują miejsca idealnie skrojonym płaszczom. W tym sezonie warto postawić na wyrazisty kolor, który będzie dobrą alternatywą dla klasycznej czerni czy beżu. W nowej kolekcji marki COS znajdziemy lekko oversize’owy, dwurzędowy płaszcz z dużymi klapami. Znany fanom marki fason tej jesieni występuje w odcieniu hipnotyzującego błękitu.
Uroda: Hair Cure
Dzięki ponad 30 lat badań naukowych w Korei Południowej i USA marka Hair Cure stworzyła produkty w 100 proc. wegańskie, o wysokiej skuteczności działania. Nowością w portfolio marki jest linia Ultimate Nourishment, w skład której wchodzą serum i szampon. Stosowane regularnie przez sześć tygodni skutecznie zatrzymują nadmierne wypadanie włosów, pogrubiają ich strukturę oraz przyspieszają porost włosów. Pierwsze efekty widać już po dwóch-trzech tygodniach systematycznego używania produktów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.