Redakcja poleca: Różowy październik, kojące lektury, otulające zapachy i tkaniny
Jesień ma tę zaletę, że czas wolniej płynie i mamy przestrzeń na zadbanie o siebie i rozpieszczanie w domowym zaciszu. Mimo że więcej na nas warstw, to są one ciepłe, miękkie i jakoś bliżej nam do swojego ciała, dotykam go, z czułością i uważnością, delikatnie wklepujemy serum czy balsam, serwujemy mu rozgrzewającą i rozluźniającą sesję jogi. Jeśli już wychodzimy z domu, to tylko po to, by zaszyć się w kinie na filmie, który przywraca wiarę w miłość. Po seansie wracamy do domu, pod koc, by czytać książkę, która jest jak kleik ryżowy – otula nas od środka.
Zdrowie: Kampania Różowej Wstążki Estée Lauder Companies
Październik to od 1985 roku Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Estée Lauder Companies od lat angażuje się w tę akcję. Tegoroczna kampania skupiona jest wokół hasła „Pięknie zjednoczeni w walce, by pokonać raka piersi”. To zjednoczenie objawia się w działaniach z ambasadorkami, partnerami, pracownikami firmy, klientami i wszystkimi, którzy swoim wsparciem działają na rzecz poczynienia znaczących postępów w walce z chorobą, która jest najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie. Światową twarzą kampanii jest Elizabeth Hurley – brytyjska aktywistka, aktorka i modelka. Natomiast w Polsce w tym roku Estée Lauder Companies zaangażowała pięć ambasadorek: aktorkę Helenę Norowicz, założycielkę marki Spadiora Martę Lech-Maciejewską, modelkę Sandrę Kubicką, psychoterapeutkę i edukatorkę profilaktyki nowotworowej, która pokonała raka piersi, Sonię Ziębę-Domańską, oraz lekkoatletkę i mistrzynię olimpijską AnitęWłodarczyk. Jak możemy włączyć się w kampanię? Kupując produkty marek takich, jak Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Estée Lauder, Origins z limitowanych edycji. Od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do wyczerpania zapasów od 20 proc. do 50 proc. ceny produktów oznaczonych Różową Wstążką trafi na konta dwóch organizacji wspierających badania, edukację i dostęp do usług medycznych. W tym roku są to Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundacja „Piękniejsze Życie”. Pamiętajmy też o regularnym samobadaniu i wizytach kontrolnych u lekarza, jak i przypominajmy o tym bliskim kobietom, bo profilaktyka ratuje życie.
Perfumy: Dior L’Or de J’adore
Płynne złoto w nowym wydaniu. Zapach, który roztacza blask i przegania szarość. Francis Kurkdjian stanął przed nie lada wyzwaniem – zagłębił się w tajniki duszy Dior i skonfrontował z legendarną kompozycją Dior J’adore. Poszukując sedna zapachu, trafił do miejsca, gdzie wszystko się zaczęło i… postanowił zakwestionować majestatyczną, abstrakcyjną, roślinną równowagę. Kwiaty postawił na piedestale. Dior L’Or de J’adore eksploduje nowoczesną, maksymalną, przedawkowaną kwiatowością, która oszałamia zmysły, daje wrażenie obcowania z kwiatami, wręcz ich dotykania, wąchania w zalanym słońcem ogrodzie. A wszystko to zamknięte w kultowym flakonie, który również został zinterpretowany na nowo. Naszyjnik zamienia się w płynne, organiczne złoto, które faluje i przylega do szkła. Szklany uśmiech o delikatniejszych, bardziej obłych kształtach, stanowi nową krągłość w harmonii ze słodkimi kwiatami bukietu, ostatni szlif – zwiewna i przejrzysta perła – wieńczy elegancką zatyczkę.
Uroda: Serum BORN TO BE RICH marki Be the Sky Girl
Promienną cerę zapewni z kolei bogate olejowe serum zamknięte w szklanej buteleczce. Spełnia najważniejsze zadania: nawilża, ujędrnia i wygładza skórę, a także liftinguje ją, zmniejszając widoczność zmarszczek. Kosmetyk dodatkowo rozświetla cerę (a tego właśnie teraz potrzebujemy!), rozjaśnia przebarwienia, wspiera i chroni mikrobiom skóry, łagodzi podrażnienia i przywraca uczucie komfortu. Jest również świetną bazą pod makijaż. Serum BORN TO BE RICH od Be The Sky Girl swoje działanie zawdzięcza składowi, w którym znajdziemy antyoksydanty i ekstrakty ziołowe, tak skomponowane, aby działały synergicznie. Poza tym przy każdej aplikacji rozpieszcza swoją niezwykle przyjemną konsystencją i zapachem z nutą otulającej słonecznej pomarańczy.
Stylizacja włosów: Dyson Ceramic Pop
Marka Dyson rozpieszcza nas swoimi akcesoriami do stylizacji włosów. Dzięki nim szybko i bez wysiłku możemy suszyć, kręcić, falować czy wygładzać kosmyki. W dodatku bez nadmiernej temperatury, czyli jak najbardziej bezpiecznie. Jakby tego było mało, Dyson właśnie wypuścił swoje niezastąpione produkty w nowych, optymistycznych kolorach, które działają jak najlepsze remedium na jesienną szarą aurę. Limitowana edycja Ceramic Pop gra turkusem, pomarańczowym i pudrowym różem. Multistyler Dyson Airwrap Complete Long poddał się głównie temu pierwszemu, za to prostownico-lokówka Dyson Corrale kusi w pomarańczowym odcieniu z kroplą różowego i turkusowego, a niezastąpiona suszarka do włosów Dyson Supersonic Ceramic Pop tym razem służy w wydaniu jasnoróżowym.
Sport: Legginsy On Running Performance Tights
Wyjście z domu na trening, kiedy na dworze jest chłodno? Pod warunkiem, że będziemy mieć ciepły, komfortowy strój. Jak wysokie, otulające talię legginsy z miękkiej, elastycznej i odprowadzającej wilgoć tkaniny (znaczna część materiału pochodzi z recyklingu). Będą idealne podczas treningu w okresie przejściowym dzięki zastosowaniu grubszej przędzy technicznej. Wysokiej jakości, nieprześwitujący materiał oferuje luksusowy wygląd i bezpieczeństwo podczas aktywności. W ubraniach sportowych ważne są również detale. W leginsach On Running Performance Tights, które znajdziemy w S’portofino, nie zapomniano o nich – z tyłu wyposażono je w zapinaną kieszonkę na drobiazgi, a na udzie otwartą kieszeń, w której możemy umieścić smartfona.
Moda: Sweter Tilda Pink Orage Studio
Jesień można przeżyć chyba tylko w swetrze polskiej marki Orage Studio. Tryskającym energią, ciepłym, zapewniającym poczucie bezpieczeństwa. Idealny do legginsów na trening, do siedzenia w kinie z herbatą z cytrynąm czy służącym zamiast koca, kiedy czytamy na kanapie. Oczywiście świetny także do pracy czy na randkę. Skład: 90 proc. wełny z merynosów, 10 proc. kaszmiru
Dodatek: Nowy model Guess Watches powstały we współpracy Georginą Rodriguez
Złotem próbuje rozjaśnić jesień także marka Guess Watches. Zegarek to praktyczny dodatek do praktycznie każdej stylizacji, a nawet czas płynący w rytmie slow warto odmierzać. Kolejna odsłona topowego modelu Lady Idol Guess Watches powstała we współpracy z nową ambasadorką brandu Georginą Rodriguez. Model GW0605L2 to 38-milimetrowa koperta w kolorze złota, wykończona kryształkami na bezelu, co sprytnie zamyka lśniącą brokatową tarczę.
Książka: Ito Ogawa „Kameliowy Sklep Papierniczy” (Wyd. Tajfuny)
Pięknie, minimalistycznie wydana powieść japońskiej autorki zabiera nas do nadmorskiej miejscowości Kamakura i wprowadza powoli w świat Hatoko. Dziewczyna prowadzi odziedziczony po babci sklep papierniczy. Sprzedaje w nim ołówki, zeszyty czy papeterię, a przede wszystkim zajmuje się pisaniem listów na zlecenie tak, jak jej rodzina od pokoleń. Życie Hatoko płynie niespiesznie, zgodnie z porami roku. Przy parującej w czarkach herbacie klienci i klientki opowiadają bohaterce fragmenty swojego życia, która ona później ubiera w odpowiedni słowa i dobiera do nich odpowiednie znaki. Lektura powieści Ogawy kołysze, otula, przenosi w nieco inny wymiar.
Film: „Poprzednie życie” Celine Song
Okrzyknięty najpiękniejszym filmem o miłości tego roku, porównywany do niezapomnianego „Przed wschodem słońca”, obraz debiutującej reżyserki Celine Song po części opiera się na jej osobistej historii. To niezwykle czuła, pracująca na detalach i pięknych dialogach opowieść o miłosnym trójkącie. Choć bohaterowie są w skomplikowanej sytuacji, siatce uczuć, nie ma tu toksycznych zachowań. To historia na miarę czasów rozmontowująca związkowe stereotypy. Ten film trzeba zobaczyć.
Życie nocne: Klub MOON w Warszawie
MOON działa zaledwie od dwóch tygodni, a już mówi się o nim jako o najlepszym klubie w Warszawie. Na pewno doskonale wypełnia niszę. Brakowalo miejsc dla miłośników muzyki elektronicznej, a szczególnie rozmaitych odmian house’u.
Właścicielom MOON udało się stworzyć klub na światowym poziomie – doskonałej muzyce (na otwarciu zagrał Damian Lazarus, w nadchodzący weekend wystąpi z kolei Yet More, francuski DJ i producent) towarzyszy wysmakowany design oscylujący między elegancją a tajemniczością.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.