Tuż przed Dniem Zakochanych z miłością podchodzimy również do siebie. Umawiamy się na darmową sesję z seksuolożką w ramach projektu polskiej marki Le Petit Trou, odwiedzamy studio Polka Pilates, a także sięgamy po nowe kosmetyki do włosów BeBio. Idziemy do kina na seans pięknego filmu „Dobrzy nieznajomi” i zakładamy bransoletkę marki Orska, która będzie nam przypominać, że zawsze jest czas na self love.
Wellness: Zalando x Polka Pilates
W lutym Zalando objęło patronatem pierwsze w Polsce studio pilatesu z reformerami – Polka Pilates. W ramach miesięcznej współpracy w studiu na ul. Złotej 83 w Warszawie będziemy mieli okazję wziąć udziału w zajęciach Love Reformer Pilates powered by Zalando, a w specjalnej strefie showroomowej znajdziemy wyselekcjonowane z platformy sprzedażowej ubrania i akcesoria sportowe, w tym także te dostępne wyłącznie na Zalando (m.in. Lululemon i Even & Odd active). Zajęcia są dla wszystkich, niezależnie od tego, czy dopiero zaczynamy przygodę z pilatesem, czy osiągnęliśmy już pewien stopień zaawansowania. Więcej szczegółów o wydarzeniach towarzyszących patronatowi Zalando znajdziecie na profilu Polka Pilates na Instagramie.
Zdrowie: Projekt Love Education Le Petit Trou
Zuza Kuczyńska, założycielka Le Petit Trou, wierzy, że dbanie o zdrowie seksualne jest aktem miłości do samych siebie. Dlatego z okazji walentynek jej marka wystartowała ze specjalnym projektem Love Education. 13 lutego między godz. 12 a 14 i w walentynki od godz. 10 do 14 można bezpłatnie umówić się na indywidualne spotkanie z terapeutką i seksuolożką Martą Dylich, która odpowie na pytania dotyczące życia seksualnego, zdrowia psychicznego i relacji. Aby skorzystać z tej możliwości, należy kliknąć w wyróżnione relacje na instagramowym profilu Le Petit Trou, gdzie znajdziecie link do spotkania, który przekieruje was do poczekalni Google Meets. Kiedy ekspertka będzie wolna, zaprosi was na indywidualne spotkanie. Inicjatywa Le Petit Trou może okazać się najlepszym prezentem, jaki możecie sprawić sobie na walentynki.
Pielęgnacja: Szampon i odżywka wzmacniająca BeBio Vitamin Boost do włosów osłabionych i wypadających
Marzysz o mocnych, gęstych, pełnych objętości włosach? Linia pielęgnacyjna do włosów BeBio została wzbogacona o kolejne produkty, które pomogą osiągnąć spektakularne efekty. Formuła kosmetyków opiera się na docenianej przez klientów i klientki formule Baby Hair Complex, która powoduje intensywną stymulację mieszków włosowych i wzrost nowych włosów. W rezultacie regularnego stosowania szamponu i odżywki włosy stają się wyraźnie gęstsze i nabierają objętości. W składzie nowości od BeBio znalazły się takie składniki aktywne, jak trehaloza (chroni skórę głowy i włosy przed czynnikami zewnętrznymi oraz nawilża), olej abisyński (chroni przed rozdwajaniem się końcówek i uszkodzeniami mechanicznymi), niacynamid (pobudza włosy do wzrostu), alantoina (łagodzi podrażnienia skóry głowy, wygładza włosy, wspomaga ich rozczesywanie), koenzym Q10 (wzmacnia, odżywia i poprawia elastyczność włosów).
Rozrywka: Walentynki w kinie z „Dobrymi nieznajomymi”
Trudno o bardziej sprawdzony pomysł na randkę niż wieczór w kinie. Jeśli chcemy oddalić się od banału, najlepiej wybrać film nieoczywisty na tę okazję, jak „Dobrzy nieznajomi”. Produkcja z Andrew Scottem i Paulem Mescalem opowiada historię samotnego scenarzysty Adama, który pewnej nocy poznaje bliżej swojego sąsiada. W miarę rozwoju ich relacji Adama pochłaniają wspomnienia. Postanawia odwiedzić rodzinny dom, w którym wrócą do niego duchy przeszłości. „Dobrzy nieznajomi” to wzruszająca i czuła opowieść o wielu obliczach miłości. Zdecydowanie warto obejrzeć ją w kinie z bliską osobą.
Biżuteria: Bransoletka Embracelet Orska
Przy okazji walentynek projektantka Anna Orska przypomina, że prawdziwa miłość zaczyna się od pokochania siebie. Jej najnowsze Embracelet stają się talizmanami, które pomagają skupić uwagę na naszym wnętrzu. W rozumieniu projektantki self love jest czułym odkrywaniem siebie. Srebrne, oksydowane oraz pozłacane minimalistyczne bransoletki stają się osobistymi amuletami, a wygrawerowane na nich hasło „Embrace Yourself” ma codziennie przypominać o wyrozumiałości, czułości i miłości do samych siebie. Bransoletki mogą być personalizowane, co jest świetną okazją do zrobienia sobie walentynkowego prezentu.
Moda: Ruszają zapisy do konkursu Zalando Vissionary Award SS24
Platforma sprzedażowa Zalando ogłasza start kolejnej edycji konkursu Zalando Vissionary Award. W jego ramach brand chce wyróżnić projektantów przyszłości i dać im możliwość zaprezentowania podczas tygodnia mody w Kopenhadze wiosna-lato 2025 ich kreatywności, innowacyjności i zaangażowania w wywieranie pozytywnego wpływu społecznego. Marki z całego świata mogą zgłaszać swoje kandydatury od 12 lutego do końca maja. Aby wziąć udział w konkursie, projektanci i marki muszą udowodnić, że wpisują się w przynajmniej jeden z filarów konkursu. Należą do nich:
– kreatywność i design – ich estetyka oddaje tożsamość i indywidualność marki, jednocześnie potrafią uchwycić ducha czasu;
– wpływ społeczny – wspieranie różnorodności, równości i inkluzywności zarówno w ramach swojej firmy, jak i poprzez kampanie oraz projekty zaangażowanie w społeczne dyskusje na temat mody;
– innowacje – stosowanie nowych technologii mających na celu tworzenie kolekcji wybiegających w przyszłość, pozyskiwanie nowych materiałów, włączanie najnowocześniejszych technologii do łańcucha dostaw, które przyczynią się do kreowania nowej, bardziej zrównoważonej przyszłości mody.
Zwycięzcę wyłoni międzynarodowe jury składające się z branżowych ekspertów, reprezentantów Zalando i komitetu Copenhagen Fashion Week. Zwycięska marka zostanie włączona do programu pokazów kopenhaskiego tygodnia mody wiosna-lato 2025, który będzie miał miejsce w sierpniu 2024 roku. Dodatkowo otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. euro oraz wsparcie finansowe produkcji pokazu. – Poprzez nagrodę Zalando Visionary Award chcemy zwrócić uwagę na tych, którzy pozytywnie przyczyniają się do rozwoju branży modowej – mówi Lena Sophie Röper, Director of Designer & Luxury w Zalando. – Zawsze jestem bardzo zainspirowana tym, jak innowacyjne i postępowe stają się te projekty każdego roku. Pokazuje to, jak duże są możliwości pozytywnych zmian w branży, a my poprzez tę nagrodę staramy się wspierać te działania. Nie mogę się doczekać, by zobaczyć, jak marki staną przed tym wyzwaniem w nadchodzącym sezonie SS25 – dodaje.
Więcej informacji o konkursie na stronie: copenhagenfashionweek.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.