Z kampanii wspólnej kolekcji marki &Other Stories i pracującej w Londynie Koreanki Rejiny Pyo emanują radość, optymizm i szczęście. Główną rolę odgrywają kolorowe ubrania i wyjątkowe kobiety, takie jak Lotta Kleming, która w rodzinnej Szwecji jest jedyną kobietą profesjonalnie zajmującą się połowem ostryg.
Dziewczęce, ale nie infantylne. Wyraziste, choć łatwe do wystylizowania. Urodzona w Korei Południowej absolwentka Central Saint Martins Rejina Pyo zasłynęła z projektowania ubrań, które naprawdę są ready-to-wear. I mimo że jej powstała w Londynie marka działa zaledwie od 2013 roku, ma już na koncie kilka kultowych projektów: materiałowe kuferki z węzłem na rączkach, płaszcz Rhea uszyty z ekologicznej lakierowanej skóry i bufiastą sukienkę w kolorze malinowego różu, którą swego czasu nosiły wszystkie znane influencerki, od Veroniki Heilbrunner po Pandorę Sykes.
W kolekcji stworzonej we współpracy z &Other Stories dominują miękkie i otulające materiały. Wyraziste detale w postaci tiulowych bufiastych rękawów i ciepłych odcieni pomarańczowego świadczą o tym, że to moda stworzona z myślą o lepszych czasach.
– Jedną z najwspanialszych rzeczy w modzie jest to, że pobudza wyobraźnię i w mgnieniu oka może przenieść cię w zupełnie inne miejsce – mówi Pyo w rozmowie z Vogue.pl. – Jest pełna fantazji i eskapizmu. Wierzę w to, że mocny kolor może poprawiać humor. Sama wielokrotnie doświadczyłam tego, że noszenie żywych odcieni dodawało mi energii i sprawiało, że bardziej optymistycznie podchodziłam do życia.
Pyo, projektując, nie myśli o modelkach na wybiegu, ale o kobietach, które jej kolekcje nosić będą na co dzień. Dzięki współpracy z &Other Stories będzie mogła dotrzeć do jeszcze większego ich grona. – Moim celem było zakomunikowanie, co leży u podstaw marki, położenie nacisku na to, że chcę ubierać prawdziwe kobiety i dodawać ich codziennemu życiu pewnej iskry – tłumaczy projektantka. – &Other Stories także chciało stworzyć uniwersalną kolekcję pełną odpornych na przemijające trendy fasonów i uszytą z mieszanki materiałów premium i tkanin pozyskanych w zgodzie z zasadami zrównoważonej mody. W rezultacie udało nam się stworzyć linię bazującą na charakterystycznych dla Rejiny Pyo krojach i detalach, ale w znacznie bardziej przystępnej formie.
Nic dziwnego, że do udziału w kampanii nie zaproszono modelek, a zwyczajnie niezwykłe dziewczyny: aktywistkę i ekolożkę Poppy Okotche, jedyną w Szwecji poławiaczkę dzikich ostryg Lottę Kleming i kwiaciarkę Brittany Asch. Sama Pyo też będzie nosić te projekty. – Bestsellery mojej marki tym razem wyprodukowaliśmy w znacznie bardziej przystępny dla masowego klienta sposób – mówi. Pyo tęskni za wizytami w ulubionych restauracjach i wakacjami z rodziną – powrót do normalności będzie świętować w garniturze z szortami i dziewczęcych sukienkach. Połączy je z mięciutkimi sandałami z regularnej linii.
Kolekcja Rejiny Pyo i &Other Stories będzie dostępna od 15.04 w wybranych sklepach marki oraz na Stories.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.