Pierwsze targi sztuki Hotel Warszawa Art Fair za nami. O wyjątkowości wydarzenia świadczyła nie tylko bogata kolekcja prezentowanych dzieł, ale również sposób ich ekspozycji. Zebrane prace goście podziwiali nie w sterylnych przestrzeniach galerii, a w przygotowanych specjalnie na tę okazję pokojach Hotelu Warszawa.
– Sztuka stała się powszechnie dostępna. Niektórzy kupują to, co im się podoba, inni tworzą konkretne kolekcje z misyjnym charakterem w tle. Tak powstają kolekcje o profilu międzynarodowym i takie, gdzie malarstwo jest w mniejszości – mówiła w rozmowie z Vogue.pl Marta Kołakowska (Galeria Leto), która razem z Gunią Nowik (Gunia Nowik Gallery), Justyną Wesołowską i Mariką Zamojską (Polana Institute) oraz Amandą Likus z Hotelu Warszawa odpowiadały za organizację wyjątkowego wydarzenia.
Głównym partnerem targów sztuki została marka BMW; podczas wieczornego bankietu zaproszeni goście mogli relaksować się w strefie glo new heating technology, a patronem medialnym był „Vogue Polska”.
Zobaczcie, jak wyglądała pierwsza edycja Hotel Warszawa Art Fair.
Partnerem medialnym wydarzenia był „Vogue Polska”.
Wśród prezentowanych dzieł znalazły się zarówno obrazy, jak i rzeźby, które cieszyły się szczególnym zainteresowaniem kolekcjonerów.
O wyjątkowości targów przesądziła nietypowa przestrzeń ekspozycji zgromadzonych prac. Zebrane dzieła goście podziwiali nie w sterylnych przestrzeniach galerii, a w przygotowanych specjalnie na tę okazję pokojach Hotelu Warszawa.
Marka BMW w swojej przestrzeni zainaugurowała tegoroczną edycję BMW Art Club.
Tergi odbywały się w Hotelu Warszawa, goście VIP podróżowali elektrycznymi BMW iX.
Michał Kaczyński z galerii Raster, Marta Kołakowska z galerii Leto oraz Joanna Hawrot.
Galeria Wschód.
Podczas wieczornego bankietu goście mogli zrelaksować się w strefie glo new heating technology.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.