W kolejnej odsłonie kampanii Reserved Joanna Kulig nawiązując do swojej pamiętnej roli w „Zimnej wojnie” Pawła Pawlikowskiego, zaśpiewała przy fortepianie, reinterpretując dyskotekowy hit.
– Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna – mówi o zamyśle kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Dwie kontrastujące bohaterki – aktorka o zmysłowej słowiańskiej urodzie i popularna gwiazda Instagrama z oliwkową cerą zostały pokazane w trzech muzycznych odsłonach. Powstała opowieść o nieskończonej możliwości autokreacji, jaką daje moda, a także o tym, jak czerpać ze swojego indywidualnego piękna.
„Rendez-vous”, który dziś trafił do sieci, to już trzeci film Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas. Serią „I Can Boogie” marka z rozmachem otworzyła nowy sezon.
W pierwszym wideo oglądaliśmy najgorętszą gwiazdę polskiego kina i francuską it-girl śpiewające tytułowy przebój disco. Bohaterki bawiły się estetyką lat 70. W drugim „A Call for Dance” duet zatańczył w strojach w klimacie lat 60..
Teraz Joanna Kulig, nawiązując do swojej pamiętnej roli w „Zimnej wojnie” Pawła Pawlikowskiego, śpiewa przy fortepianie, zmieniając dyskotekowy hit w emocjonalne wyznanie. A później razem z Jeanne tańczy własną wersją tanga.
„Rendez-vous” rozgrywa się w ciemnym klubowym wnętrzu, które staje się oprawą dla nowej kapsułowej kolekcji Premium. – Czerń i biel, sporo zapożyczeń z męskiej szafy i ponadczasowa klasyka. Kolekcja Premium skupiona jest na jakości. Postawiliśmy na szlachetne materiały, takie jak wełna z merynosów czy kaszmir, bawełnę organiczną oraz bawełnę Pima. W linii Premium znajdziemy elementy bazowe, które pozostaną w szafach na bardzo długo – mówią projektanci Reserved.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.