„Rock the runway”: Wirtualny pokaz mody
Nie w Paryżu, Londynie ani w Nowym Jorku. SHEIN, globalny detalista internetowy zajmujący się modą, urodą i stylem życia, zorganizował coroczny pokaz mody online „Rock the runway: SHEIN for all”.
„Rock the runway: SHEIN for all” to drugi w historii pokaz mody marek dostępnych na platformie SHEIN, który odbył się w wirtualnej przestrzeni. Podczas transmisji live w aplikacji SHEIN, na Instagramie, Facebooku, YouTubie i Twitterze marki kolekcje na jesień i zimę 2022-2023 mogli obejrzeć fashioniści z całego świata. I to z pierwszego rzędu, bo… w komforcie własnego domu.
Podczas „Rock the runway: SHEIN for all” przedstawiono najnowsze trendy modowe w najbardziej innowacyjny i rozrywkowy sposób. Prezentowały je nie tylko modelki na wybiegu – ubrania z jesienno-zimowych kolekcji mieli też na sobie profesjonalni tancerze, a przede wszystkim dziewięć międzynarodowych gwiazd muzyki, które wystąpiły tego wieczoru na scenie. To pozwoliło zobaczyć, jak dostępne na platformie SHEIN ubrania i dodatki prezentują się w ruchu, na osobach o różnych sylwetkach.
Jedno show, dziesiątki modowych hitów
O tym, że „Rock the runway: SHEIN for all” to prawdziwe święto mody, nie trzeba nikogo przekonywać. W czasie trwającego godzinę show zaprezentowano to, co najlepsze na ten sezon z kolekcji aż sześciu marek dostępnych na platformie. Wszystko po to, by wielbiciele zarówno mody, jak i SHEIN mogli znaleźć coś dla siebie – bez względu na to, jaki mają styl i gust. Na wybiegu rzeczy na jesień i zimę 2022-2023 ze swojej kolekcji pokazała główna marka SHEIN. Swoje modowe hity na ten sezon zaprezentowały także SHEIN X, słynąca z charakterystycznego, odważnego designu, który dodaje kobiecie siły, oraz inspirowana francuskim stylem marka Frenchy. Dla kobiet, które mają nieco krąglejsze kształty, propozycje zaprezentowała marka SXY. Nowoczesność z bliskowschodnią nutą w wersji na sezon jesienny goście zobaczyli podczas prezentacji marki Modely, natomiast MOD, marka ponadczasowych strojów inspirowanych stylem retro, zaskoczyła nowymi krojami i kolorami. Częścią show „Rock the runway: SHEIN for all” były też pokazy dostępnej na platformie SHEIN marki Romwe o mocno poprockowym charakterze oraz streetwearowej Dazy, która z sukcesem łączy styl casualowy z niewymuszonym luzem.
Business chic od Christiana Siriano
Największą atrakcją wieczoru była kolekcja specjalna „After Work”, która powstała we współpracy słynącej z ubrań w stylu „business chic” marki premium MOTF z Christianem Siriano. Ten wielokrotnie nagradzany amerykański projektant, członek prestiżowej organizacji Council of Fashion Designers of America, zaczynał od stażu u Vivienne Westwood i w domu mody Alexandra McQueena. Od ponad 10 lat z sukcesem projektuje pod własnym nazwiskiem. Ubiera największe gwiazdy (m.in. modelkę Ashley Graham i raperkę Cardi B), a jego kolekcje można kupić w najbardziej luksusowych domach handlowych na Manhattanie. Z SHEIN Christian Siriano współpracuje nie po raz pierwszy. Rok temu był jednym z jurorów w pierwszej serii programu reality dla młodych projektantów „SHEIN X 100K Challenge”. Teraz SHEIN i Christian Siriano postanowili ponownie połączyć siły i wspólnie stworzyć limitowaną kolekcję 10 looków. To właśnie one miały swoją premierę podczas „Rock the runway: SHEIN for all”. – Efektem są ubrania ponadczasowe, ale trendy. Do noszenia zarówno do pracy, jak i po pracy – mówił o „After Work” Christian Siriano.
Idealne połączenie mody i muzyki
Wisienką na torcie podczas show „Rock the runway: SHEIN for all” były występy dziewięciu światowych gwiazd muzyki. Każda z nich wystąpiła na scenie w ubraniach z jesienno-zimowych kolekcji marek dostępnych na platformie. – Pokaz mody SHEIN „Rock the runway” jest niepowtarzalnym wydarzeniem łączącym muzykę i modę – mówiła gwiazda wieczoru Avril Lavigne, która nie tylko zaśpiewała podczas show, lecz także wykorzystała ten niezwykły wieczór, by podczas pokazu mody nagrać teledysk do swojego nowego przeboju „Bite Me”, utrzymany właśnie w klimacie fashion show. – Nagranie i noszenie ubrań SHEIN sprawiło mi ogromną przyjemność – podsumowała swój udział w „Rock the runway: SHEIN for all” gwiazda. Avril, od lat uważana za ikonę stylu pop-punk, na scenie pojawiła się w czarnym zestawie: wyciętych spodniach i fantazyjnie „podartym” swetrze z nowej kolekcji marki Romwe.
Shenseea, jamajska gwiazda dancehall, która ma na koncie współpracę m.in. z Kanye Westem, Christiną Aguilerą, Seanem Paulem i Megan Thee Stallion, na swój występ wybrała z jesiennej oferty marki SHEIN mocno zabudowany pod szyją top wykończony siateczką z cyrkoniami i dopasowane do niego legginsy. Z kolei filipińsko-australijska wokalistka i autorka piosenek Ylona Garcia zaprezentowała się w rzeczach z kolekcji marki Dazy: minispódnicy w militarnym stylu, seksownym białym topie i krótkiej dżinsowej kurtce. – Jestem wdzięczna, że mogę nie tylko tu wystąpić, lecz także nosić najnowszą kolekcję podczas pokazu – mówiła ze sceny.
W tym samym duchu promowania nowych trendów pokaz SHEIN uświetniły również występy muzyczne Brooke Eden (ubranej w rzeczy z kolekcji SHEIN Mod), Alexandra Jeana (wybrał na swój występ look marki SHEIN SXY), Victorii Kimani (w zestawie SHEIN BAE), Owenna (w modowych hitach SHEIN Modely), The Future X (w stylizacji z SHEIN X) oraz Haley Reinhart (w kolekcji SHEIN Frenchy).
Ale to nie koniec dobrych wiadomości. SHEIN już ogłosił, że planuje kontynuację „Rock the runway”, by w przyszłym roku klienci platformy i wielbiciele modowych trendów mogli zapoznać się z oferowanymi przez markę kolekcjami na jesień i zimę w tak atrakcyjny oraz innowacyjny sposób. Możemy się spodziewać jeszcze większej liczby sław i zaskakujących gości muzycznych. A tymczasem czekają nas zakupy. Kolekcje na jesień-zimę 2022-2023 wszystkich marek SHEIN są dostępne na stronie pl.shein.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.