Marka uwielbiana przez Johna Lennona, członków brytyjskiej rodziny królewskiej i JLo reinterpretuje pojęcie luksusu, prezentując najnowszą odsłonę modelu Ghost.
W 2009 roku pojawiła się pierwsza generacja samochodów Ghost. Od tego czasu pozostają najlepiej sprzedającym się modelem w 116-letniej historii marki. Kilka dni temu podczas serii ekskluzywnych spotkań dla klientów w warszawskim salonie Rolls-Royce Motor Cars odbyła się długo zapowiadana premiera odmienionego „Ducha”. Jak mówił Piotr Fus, współwłaściciel Rolls-Royce Motor Cars Warsaw i gospodarz premiery: –Kluczowe dla naszego sukcesu jest portfolio Rolls-Royce’a, które usatysfakcjonuje każde motoryzacyjne pragnienia. Ghost jest modelem, który odniósł w Polsce ogromny sukces i jestem przekonany, że nowy Ghost dopisze następny rozdział do tej historii.
Najwyższy poziom zaawansowanej technologii, dynamika, silnik V12 o mocy 571 KM i idealna cisza – oto najnowsza odsłona modelu Ghost. Samochód zbudowano na nowatorskiej konstrukcji Rolls-Royce’a, opierającej się na sztywnej aluminiowej platformie. To unikalne podwozie, występujące już w kultowym Phantomie i Cullinanie, umożliwiło wprowadzenie napędu na cztery koła i ich ulepszoną skrętność. Konstrukcja zapewnia elastyczność i skalowalność, a także najlepszą akustykę poprzez doskonałe zestrojenie częstotliwości drgań elementów.
Perfekcyjna prostota
Model odzwierciedla założenia filozofii „Post Opulent” poprzez klasyczną elegancję w połączeniu z czystą formą i prostotą. Specjalistki i specjaliści stojący za projektem, odrzucili nadmiar i przepych na rzecz minimalizmu, tym samym interpretując na nowo pojęcie ekskluzywności. Estetyka wnętrza kieruje się tymi samymi zasadami – usunięcie zbędnych detali i ozdób pozwoliło stworzyć relaksującą przestrzeń. – Oto flagowy przykład „nowego wymiaru luksusu ery post obfitości – mówił Frank Tiemann, Director Corporate Communications Central and Eastern Europe, Rolls-Royce Motor Cars.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.