Znaleziono 0 artykułów
31.08.2024
Artykuł partnerski

Room99: poczuj się jak w domu

31.08.2024
Fot. Materiały prasowe

Daniel, Radek i Aneta z pasją, zaangażowaniem i niesłabnącym entuzjazmem tworzą markę, w której najważniejsi są ludzie. Efektem są produkty do wnętrz, które umilają i odmieniają codzienne życie.

Wyobraź sobie miejsce, do którego chcesz wracać. Przytulne, wyciszające lub dodające energii. Albo takie, gdzie już na pierwszy rzut oka widać twój charakter i gust. Dla Room99, marki oferującej starannie wyselekcjonowane dodatki do wnętrz, to właśnie stworzenie własnego kąta pozwalającego na relaks po całym dniu i poczucie, że jest się w domu, stało się misją nadrzędną.

Fot. Materiały prasowe

Niepowtarzalny design na wyciągnięcie ręki

W ofercie Room99 znajdziemy utrzymane w stonowanej kolorystyce i nieprzytłaczających wzorach narzuty, obrusy, zasłony, firany i poszewki dekoracyjne. – Nasza oferta nie jest przesadnie rozbudowana. Wprowadzenie każdej nowej linii często poprzedza kilkumiesięczne przygotowanie, badanie bieżących trendów i przewidywanie tych nadchodzących na podstawie wnikliwej obserwacji najbardziej rozwiniętych w tej dziedzinie krajów. Potem konfrontujemy je z upodobaniami i potrzebami lokalnego rynku – tłumaczy Radek. – Ten proces to również analiza jakości tkanin i materiałów, które później zostaną użyte w produkcji, dobór odpowiedniej kolorystyki czy też właściwych odcieni barw, tak by dobrze komponowały się z innymi produktami marki, ale też idealnie współgrały z wnętrzami naszych klientów.

Jak mówią twórcy marki, każda nowa kolekcja przesiąknięta jest dawką magii, intuicji i pasji. – Dla nas design to nie tylko forma i funkcjonalność, lecz także energia, historia, emocje i wizja osób, które ten produkt tworzą. Dlatego tak ważne jest dla nas to, by we wszystko, co robimy, wkładać całe serce. Głęboko wierzymy w to, że to czyni nasze produkty unikalnymi – opowiadają.

Zwłaszcza że, jak zauważa Radek, produkty, które stają się częścią wystroju domów klientów, często odgrywają w ich życiach bardzo intymną rolę. – Stają się składnikiem otaczającej rzeczywistości, chcielibyśmy więc, by nie tylko upiększały przestrzeń, lecz także stawały się nośnikiem przepięknych życiowych doświadczeń, wiernym towarzyszem ważnych uroczystości i codziennych chwil – dodaje Aneta.

Fot. Materiały prasowe

Room99 to przede wszystkim ludzie

Bracia Daniel i Radek wiedzę o konfekcjonowaniu, materiałach i szyciu zdobyli od swoich rodziców. Jednak mimo zapału i ogromnych chęci początki wspólnego biznesu nie były proste. Sprzedaż internetowa w Polsce dopiero raczkowała, nie mówiąc już o promocji tekstyliów domowych w mediach społecznościowych.

– Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy je w przestrzeń social mediów, budując społeczność dla miłośników dobrego designu – mówi Daniel i dodaje: – Historia wielu rozpoznawalnych marek zaczynała się w przydomowym garażu. Nie inaczej było w naszym przypadku. Z czasem garaż zmienił się w wielkopowierzchniowe magazyny, a my zaczęliśmy zdobywać wiedzę o nowych technologiach, materiałach i produktach, by móc dostarczać coraz lepsze wyroby w atrakcyjnych cenach. Uczyli się na własnych błędach, wytrwale dążąc do najwyższych standardów sprzedaży i szybko reagując na potrzeby klientów. Dzięki ich uporowi, udało się otworzyć własny sklep online, który przyciągnął klientów znających markę i jej produkty z innych platform. Tak wokół Room99 zaczęła powstawać społeczność.

Krokiem przełomowym dla rozwoju firmy było pojawienie się w zespole Anety, która wprowadziła świeże spojrzenie na budowę brandu i standardy obsługi klienta, a więc zacieśnianie więzi z fanami i fankami marki. – Nasza otwartość, gotowość do wsparcia na każdym etapie zakupu, ogromna chęć dzielenia się wiedzą i entuzjazmem sprawiają, że społeczność przyjaciół Room99 wciąż rośnie w siłę! – cieszy się Radek.

Fot. Materiały prasowe

Cała trójka zgodnie powtarza, że to właśnie ludzie – czy to ci tworzący firmę, czy klienci – są w tej marce najważniejsi. – Z pracy wszyscy czerpiemy przyjemność, cieszymy się sukcesami i każdą nową linią produktów, każdy tutaj dokłada małą-wielką cegiełkę budującą Room99 – mówi Daniel. – Zależy nam na tym, by cały kontekst towarzyszący kontaktowi klienta z marką wspierał naszą wizję. Dlatego bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości fotografii, aby jak najwierniej odzwierciedlały rzeczywiste cechy produktu – kolor, fakturę – a także działały inspirująco, prezentując możliwości aranżacyjne naszego asortymentu – dodaje.

W podsuwaniu klientom rozwiązań i podpowiedzi, co z czym zestawiać, pomaga wyjątkowe studio marki Room99. Stworzone z dbałością o każdy detal i szalenie fotogeniczne, powstało jako wirtualne miejsce spotkań z miłośnikami marki. – To wypełniona naturalnym światłem przestrzeń utrzymana w spójnej kolorystyce, która oddaje marzycielską wrażliwość projektu i staje się doskonałym miejscem do prezentowania naszych produktów – mówi Aneta. To tutaj powstają sesje, tu też można zobaczyć dodatki sprowadzane z najdalszych zakątków świata i te wytwarzane lokalnie. Daje to efekt harmonijnej przestrzeni, w której produkty Room99 żyją wieloma życiami: są komponowane wedle najróżniejszych potrzeb, co daje klientom obraz licznych stylizacyjnych możliwości.

– Chcieliśmy dotrzeć do naszych odbiorców na głębszym, niemal osobistym poziomie i skrócić nieco wirtualny dystans. Czuliśmy, że utarte ścieżki ekspresji medialnej to zbyt mało, by zbudować taką wielopoziomową więź. Dlatego postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, która zaprosi klienta do naszego świata, zaangażuje go w proces tworzenia kolekcji i pozwoli mu poznać nas bliżej – od tej pełnej pasji i entuzjazmu strony – mówią twórcy.

Fot. Materiały prasowe

Proces twórczy z fokusem na przyszłość

Pasja i entuzjazm to coś, co wyczuwalne jest w każdej wypowiedzi twórców Room99, a już szczególnie wtedy, gdy opowiadają o tym, jak wygląda tworzenie kolekcji. – Proces tworzenia pierwszych kolekcji opierał się na naszych osobistych doświadczeniach związanych z miejscami, które odwiedziliśmy. Od początku wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć coś więcej niż tylko produkt. W zamyśle już pierwsze kolekcje miały być przyjemnym, wielowarstwowym doświadczeniem, które niesie ze sobą uczucie przytulności i przywodzi na myśl domowe ciepło oraz poczucie bezpieczeństwa. Na ten proces składała się również analiza jakości tkanin i materiałów, które zostały później użyte w produkcji i które mają być zarówno funkcjonalne, jak i przyjemne w dotyku – opowiadają.

Ostatnie miesiące były dla Room99 przełomowe. Marka zadebiutowała na zagranicznych rynkach, m.in. w Niemczech i we Francji. Dla Radka, Daniela i Anety to jednak dopiero motywujący początek. – Naszym celem będzie konsekwentny rozwój na kolejnych rynkach, gdzie widzimy dla naszej marki ogromny potencjał. Mimo globalnych ambicji nie zapominamy o Polsce. Wciąż mamy tutaj wiele do zaoferowania i w najbliższym czasie planujemy poszerzyć naszą ofertę o nowe grupy asortymentowe. Wyobrażamy sobie przyszłość naszej marki jako podróż w głąb codziennych rytuałów, które zyskują nowy wymiar dzięki pięknym i funkcjonalnym przedmiotom – opowiadają twórcy Room99. Dlatego z entuzjazmem patrzą w przyszłość, planując rozszerzenie oferty o nowe, starannie wyselekcjonowane produkty, takie jak pościel bądź tekstylia do łazienki. – Ale nie zatrzymujemy się tutaj – zamierzamy zaprosić naszych klientów do świata zmysłów, oferując kolekcję zapachów do wnętrz. Dążymy do tego, by nasze produkty były czymś więcej niż tylko praktycznym wyborem. Chcemy, aby stały się częścią doświadczeń, które sprawiają, że dom jest miejscem, do którego zawsze chce się wracać – deklarują twórcy marki.

Ismena Dąbrowska
  1. Kultura
  2. Design
  3. Room99: poczuj się jak w domu
Proszę czekać..
Zamknij