W samym centrum Warszawy, pośród betonowych kamienic, CCC stworzyło wyjątkowe miejsce pełne kwiatów. Jednodniowy pop-up store w postaci stylowej kwiaciarni otworzył się przy ulicy Mokotowskiej z okazji premiery najnowszej kampanii Jenny Fairy „Rose Garden” na jesień-zimę 2021-2022.
Na wydarzeniu zaprezentowano nowe modele butów i akcesoria z najnowszej linii Jenny Fairy „Rose Garden”. Wśród nich znalazły się m.in. wysokie kozaki z szeroką cholewką, sznurowane botki w wiktoriańskim stylu, mokasyny z klamerką i lakierowane botki nawiązujące do stylu lat 60. i 70.
Wśród gości pojawiły się m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zawadzka, Jessica Mercedes, Julia Kostera oraz Lena Moonlight. Czekały na nie upominki w postaci spersonalizowanych bukietów róż oraz wykonane ręcznie różane zawieszki zapachowe.
Zwieńczeniem wydarzenia była przejażdżka ambasadorów marki oldschoolowymi skuterami po centrum Warszawy. Odwiedzili Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat i Plac Zbawiciela, by wręczyć przechodniom róże i zachęcić do wizyty w salonach CCC.
Jenny Fairy to należąca do CCC marka, która oferuje utrzymane w trendach torebki i buty w atrakcyjnych cenach. W sprzedaży dostępne są m.in. sneakersy, czółenka, buty zimowe, sztyblety, półbuty, trapery, espadryle, sandały, klapki, buty sportowe i botki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.