Znaleziono 0 artykułów
28.06.2024
Artykuł partnerski

Być sobą po swojemu

28.06.2024
Fot. Materiały prasowe

Świadome budowanie wizerunku marki niesie za sobą możliwość kreowania wartości społecznych – mówi Marketing Manager Remington Polska Małgorzata Turek.

Jaką filozofią kieruje się marka Remington?

Filozofia marki Remington jest niezmienna od 2018 roku i wierzymy, że taka pozostanie. Główna jej idea to „być sobą po swojemu”, co rozumiemy jako akceptację siebie takim, jakim się jest. Im bardziej lubimy siebie, akceptujemy nasze wnętrze i wszelkie niedoskonałości, tym bardziej chcemy pokazywać je światu podkreślając swoją autentyczność. Budując markę opartą na takich wartościach, łatwiej jest nam nawiązać z klientem więź. W ostatnich latach wspieraliśmy Polskie Stowarzyszenie Alopecji oraz fundację „Zdrowa Głowa”, „Rak’n’Roll” czy „Można Zwariować”. Działania społeczne są częścią naszej filozofii.

Fot. Materiały prasowe

Do jakich wartości nawiązuje nowa kampania reklamowa marki?

Jesienią 2023 roku wprowadziliśmy na rynek nową serię Remington One, której główną ideą jest hasło: Every Hair, Everywhere, Every One. Wydaje się, że wiele nas dzieli – poglądy polityczne, wyznania religijne, kolor skóry – jako Remington ONE chcemy podkreślić to, co nas wszystkich łączy, czyli włosy! Opowiadamy o inkluzywności, o tym, że nie musimy wyglądać tak jak inni i wpisywać się w powszechnie uznawane kanony piękna. Ważne jest przede wszystkim wydobywanie swojej naturalności i unikalności. Bycie sobą, to bycie autentycznym. I nie chodzi tu o konieczność wyróżniania się nietypową fryzurą. Można być sobą na miliony sposobów i każdy z nich jest OK, pod warunkiem, że jest nasz.

Fot. Materiały prasowe

Jakie są długoterminowe cele rozwoju marki?

Strategię globalną, wywodzącą się z Manchesteru, w którym mieści się główna siedziba marki, staramy się łączyć z tą lokalną. Tak, by trafiać do Polek i Polaków. Długoterminowo planujemy rozwijać markę, jednocześnie budując świadomość społeczną. W naszym portfolio znajduje się szeroka gama różnorakich produktów dostosowanych do włosów o różnych potrzebach. Ostatnim trendem, na jaki postawiliśmy, jest lekkość stylizacji, która jest możliwa dzięki suszarko-lokówkom potrafiącym dodać włosom objętości. To produkty świetnie sprawdzają się w codziennym użytku.

Z produktów Remington korzystają osoby w różnym wieku, choć ostatnio największą grupą jest młodzież. W najbliższym czasie mamy zaplanowane również nowe działania związane z promocją produktu do golenia głowy na zero – golarki Remington RX7 Ultimate, w związku z tym nasza marka będzie mogła docierać do coraz szerszej grupy odbiorców. Już dziś zapraszamy na ogoleni.pl.

Fot. Materiały prasowe

Czym wyróżniają się produkty Remington?

Nasze produkty wyposażone są w unikalne, zaawansowane technologie, które dbają o to, by nie obciążać włosów nadmiernym ciepłem oraz ograniczać ich puszenie się. Zaczynając od powłok turmalinowych, poprzez zastosowanie mikroodżywek, które są uwalniane na włosy podczas stylizacji, kończąc na inteligentnej technologii StyleAdapt. Nowa linia Remington ONE oferuje trzy produkty: prostownicę z funkcją lokówki z oddzielnymi grzałkami, wydajną i lekką suszarkę z wieloma końcówkami oraz trymer do całego ciała, z czterema końcówkami dla mężczyzn.

 

Redakcja Vogue.pl
  1. Uroda
  2. Makijaż i włosy
  3. Być sobą po swojemu
Proszę czekać..
Zamknij