Gdyby w branży mody organizowano oficjalny konkurs na najpopularniejszą sukienkę sezonu, model „Serita” od amerykańskiej marki Cult Gaia miałby spore szanse na wygraną. Rosie Huntington-Whiteley pokazała na Instagramie, że to jej ulubiona kreacja na home office, a modelka Romee Strijd miała ją na sobie, gdy ogłoszała że spodziewa się dziecka.
Model „Serita”, dostępny w trzech kolorach: kremowym, piaskowym i rdzawym, pokochało już spore grono gwiazd i influencerek. W sukience jako pierwsza oficjalnie pokazała się w lutym supermodelka Candice Swanepoel. Apogeum popularności przypadło jednak na ostatnie tygodnie, gdy marka Cult Gaia ogłosiła na Instagramie swoją akcję charytatywną „Dance challenge” (za każdy roztańczony filmik z udziałem ubrań marki przekazywała ona 25 dolarów na konto organizacji „No Kid Hungry”).
„Serita” to projekt założycielki Cult Gaia, Jasmin Larian. Marka powstała w 2012 roku i na początku znana była głównie z akcesoriów: drewnianych torebek i sandałków na drewnianych obcasach. Dziś oferuje pełne spektrum ready-to-wear – nie tylko sukienki, ale także świetne komplety, zwiewne spódnice i krótkie topy. Wszechstronna „Serita” szybko stała się przedmiotem pożądania. Z jednej strony świetnie wygląda na zdjęciach, a z drugiej – sprawdzi się niedbale narzucona na kostium kąpielowy, w towarzystwie wiklinowego kosza i sandałków. Z kolei w połączeniu ze złotą biżuterią i butami na obcasie może stać się idealną kreacją na letnie wesele.
Choć obecnie model ten jest na stronie Cult Gaia wyprzedany, marka już teraz przyjmuje zamówienia na kolejną dostawę (dostawa do Polski jest darmowa przy zakupie za minimum 700 zł).
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.