Luksusowa oferta złożona z ubrań i dodatków ponad dwustu najbardziej znanych projektantów przestała już wystarczać platformie Mytheresa. Chcąc wynieść doświadczenie zakupów na jeszcze wyższy poziom i sprawić, aby klient czuł się wyjątkowo, jej kierownictwo uzupełniło dotychczasową strategię o cykliczne i atrakcyjne dla fanów mody współprace. Po kapsułowej kolekcji Prady, która bazowała na archiwalnych modelach, przyszła pora obuwnicze propozycje od innej włoskiej marki – Tod’s.
Historia marki Tod’s sięga lat 70. To właśnie wtedy Dieggo Della Valle stworzył pierwszą parę mokasynów, które szybko stały się synonimem najwyższej jakości włoskiego rzemiosła, a potem przedmiotem wręcz kultowym. A na pewno ponadczasowym, choć co sezon dostosowującym się do zmieniających się trendów we wzornictwie i kolorach.
Sztandarowego produktu Tod’s nie mogło więc zabraknąć w kapsułowej kolekcji stworzonej dla Mytheresa.com. Wykonanym z weluru mokasynom i loafersom towarzyszą w niej także pluszowe sneakersy w odcieniach śliwki, butelkowej zieleni i granatu. Sportowy temat został zresztą motywem przewodnim kampanii, która prezentować ma nowe, zdecydowanie bardziej casualowe i młodzieżowe oblicze tej luksusowej włoskiej marki.
Kolekcja dostępna będzie wyłącznie na Mytheresa.com od środy 12 września.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.