Świąteczna ciężarówka Coca-Cola znów ruszyła w trasę
Święta zbliżają się wielkimi krokami, coraz bardziej odczuwamy magiczną atmosferę. Z czym kojarzy nam się ten wyjątkowy czas? Ze śniegiem, zapachem choinki, ale też z Mikołajem i czerwoną ciężarówką, która dzięki marce Coca-Cola już na stałe wpisała się w przedświąteczny kalendarz.
Święta to nie tylko prezenty, choinka i tradycyjne smakowite potrawy, lecz przede wszystkim magiczny czas celebracji i spotkań przy wspólnym stole w gronie najbliższych. W tą wyjątkową atmosferę idealnie wpisuje się Coca-Cola, bo przecież oczekiwanie nie byłoby takie samo bez charakterystycznego Mikołaja w kultowej czerwonej ciężarówce.
Dobra wiadomość jest taka, że w tym roku marka ponownie zaplanowała moc atrakcji, by wspólnie z nami odliczać dni do Świąt – znamy już trasę czerwonej ciężarówki. Tym razem, obok czterech ogłoszonych już miast, zawita ona także do piątej lokalizacji. Gdzie? O tym możemy zadecydować, głosując w aplikacji Coca-Cola. A to dopiero początek okołoświątecznych atrakcji, które przygotowała marka.
Coca-Cola ponownie rusza w trasę
– Świąteczna trasa ciężarówki to już kultowy element grudniowego kalendarza, a tym samym wspólnej radości w oczekiwaniu na święta. W tym roku ponownie przywołamy prawdziwą magię świąt, przypominając, że nawet najmniejsze akty dobroci mogą rozgrzać serca i zjednoczyć ludzi – podkreśla Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola.
Trudno się z jej słowami nie zgodzić, bo ciężarówka Coca-Cola stanowi symbol świątecznego sezonu na całym świecie już od prawie trzech dekad. Przyciąga uwagę, pozostawia niezapomniane wspomnienia i inspiruje do dzielenia się dobrocią, radością oraz życzliwością.
Kontynuacji tej wyjątkowej tradycji nie mogło więc zabraknąć również w tym roku. 2 grudnia ciężarówka Coca-Cola zawita do Słupska, 9 grudnia – do Gniezna, 16 grudnia – do Lublina, a 22 grudnia dojedzie do Warszawy. Co z piątą lokalizacją? Na razie pozostaje tajemnicą, bo decyzja o tym, gdzie pojawi się ciężarówka, należy do nas! Wystarczy na urządzenie mobilne pobrać aplikację Coca-Cola i oddać w niej głos na wybrane miasto. W rywalizacji biorą udział: Bytom, Chorzów, Leszno, Elbląg, Białystok oraz Bochnia. Zwycięży to miasto, które do 5 grudnia do godz. 23.59 uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik będzie miał każdy, kto ukończył 13 lat, a jeden użytkownik może oddać maksymalnie pięć głosów. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia – czyli dokładnie w mikołajki – na oficjalnym profilu facebookowym Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.
Obudź w sobie Mikołaja
Trasa kultowej ciężarówki to niejedyna atrakcja, którą na przedświąteczny czas przygotowała Coca-Cola. Marka pragnie też obudzić w nas Mikołajów. Przypomina przy tym, że ikoniczny wizerunek ubranego na czerwono sympatycznego starszego pana z białą długą brodą został wykreowany właśnie przez Coca-Cola. Postać ta jest dla marki niezwykle ważna – uosabia bowiem to, co zgodne jej z wartościami: życzliwość, hojność i dobrą wolę. Wszystkie te elementy magii świąt drzemią w każdym człowieku. Dlatego Coca-Cola stworzyła cyfrowe doświadczenie, by dokładnie określić typ wewnętrznego Mikołaja, który się w nas kryje. Wystarczy wziąć udział w quizie w aplikacji Coca-Cola.
Aby to zrobić, należy zeskanować kod QR z limitowanych opakowań napojów, na których w tym roku znajdziemy wizualizacje świątecznych bombek. Wygenerowany na podstawie odpowiedzi archetyp – Empatyczny Mikołaj, Troskliwy Mikołaj, Hojny Mikołaj lub Radosny Mikołaj – można udostępnić w mediach społecznościowych.
Udział w quizie pozwala również wesprzeć podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża. Wystarczy jedno kliknięcie po zakończeniu zabawy. W ten sposób przekażemy wsparcie dla najbardziej potrzebujących, które zostanie ufundowane przez Coca-Cola. Marka przygotowała także nową odsłonę świątecznego spotu, którego bohaterem jest właśnie wewnętrzny Mikołaj.
Gdzie mieszka prawdziwy Mikołaj? Oczywiście w fińskiej miejscowości Rovaniemi.Wycieczkę do tego miejsca – oprócz wielu świątecznych gadżetów –można teraz wygrać w loterii Coca-Cola. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać w aplikacji kod spod nakrętki. Uczestnicy muszą mieć ukończone 13 lat. Akcja trwa do 21 grudnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.