Feel Good z Notino: piękno, wellbeing i nowoczesne technologie
W prawdziwie jesiennej aurze żegnaliśmy lato podczas wtorkowego przedpołudnia z marką Notino. Klimatyczne wnętrza warszawskiej restauracji Belvedere stały się otoczeniem dla wydarzenia celebrującego nie tylko nowy sezon, lecz także rocznicę ambasadorstwa Małgorzaty Sochy.
W sercu Łazienek Królewskich, w jednym z najbardziej eleganckich zakątków Warszawy, odbyło się wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez markę Notino. Wspólnie pożegnaliśmy lato i celebrowaliśmy rocznicę ambasadorstwa Małgorzaty Sochy – ikony kobiecości, urody i stylu. Stołeczna restauracja Belvedere zamieniła się w prawdziwą oazę piękna. Klimatyczne wnętrza restauracji w połączeniu z subtelnymi akcentami florystycznymi stały się tłem do refleksji nad dobrostanem i dbaniem o siebie. W końcu jesień to doskonały moment, aby skupić się na sobie oraz zadbać o ciało i umysł. Otuleni ciepłymi barwami spadających liści, możemy na nowo odkryć przyjemność płynącą z domowego SPA – wieczornych rytuałów pielęgnacyjnych i chwil relaksu, które stają się antidotum na jesienną szarugę. Idąc za kosmetycznymi ekspertami Notino, w tym roku stawiamy na skuteczne kosmetyki i najnowsze technologie.
Panel dyskusyjny – o kosmetykach, technologii i samopoczuciu
Wydarzenie rozpoczął panel dyskusyjny poprowadzony przez Agnieszkę Zygmunt. Trzy inspirujące kobiety podzieliły się swoimi przemyśleniami na temat wellbeingu, technologii i pielęgnacji. Rozmowy krążyły wokół tego, jak w natłoku codziennych obowiązków znaleźć chwilę dla siebie i wykorzystać innowacje kosmetyczne do poprawy samopoczucia.
Małgorzata Socha jako ambasadorka marki Notino opowiedziała o swojej roli oraz osobistych doświadczeniach związanych z kosmetykami. Jak każda kobieta, ma swoich pielęgnacyjnych ulubieńców, a współpraca z tak dużym brandem jak Notino daje jej możliwość testowania różnorodnych produktów i rekomendowania tych, które są w jej opinii najlepsze. Na swoim profilu na Instagramie chętnie dzieli się swoimi wyborami, opowiadając, jakiego koloru szminki używa czy jaki krem sprawdza się u niej na co dzień. Następnie głos zabrała ekspertka marki Foreo, Marta Pietrewicz. Wprowadziła gości w świat nowoczesnych technologii, które zaczynają rewolucjonizować sposób, w jaki dbamy o naszą skórę. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom, takim jak maska FAQ zaprojektowana na bazie 10 000 skanów twarzy (aby jak najlepiej dopasować się do różnych konturów twarzy), możemy w domowym zaciszu korzystać z efektów profesjonalnych zabiegów kosmetycznych. Technologie pomagają nam nie tylko w wykonywaniu zabiegu, lecz także w tworzeniu tych urządzeń.
Celebracja rocznicy ambasadorstwa Małgorzaty Sochy
Małgorzata Socha, od lat wierna marce, z niezwykłą naturalnością i autentycznością dzieli się swoimi kosmetycznymi odkryciami. Jak sama podkreśla, Notino idealnie wpisuje się w jej filozofię życia – troskę o siebie, świadome wybory i dbałość o jakość: – Dzięki Notino mogę przybliżyć świat piękna i zdrowia wszystkim, na których mi zależy. Wydarzenie było przede wszystkim celebracją ambasadorskiej współpracy, której efekty od roku zaskakują angażującymi inicjatywami oraz pięknymi kampaniami reklamowymi.
W strefach Notino na gości czekały interaktywne doświadczenia
W trakcie wydarzenia goście mieli okazję zapoznać się z nowinkami kosmetycznymi w specjalnie przygotowanych strefach Notino, które oferowały szereg interaktywnych atrakcji. Miłośników perfum przyciągnęła strefa zapachów, gdzie mogli przetestować kompozycje marek dostępnych w ofercie Notino lub skorzystać z wirtualnego asystenta doboru zapachów. Wystarczyło podać swoje ulubione nuty zapachowe lub nazwy perfum, które stoją na domowej półce, aby otrzymać rekomendacje nowych propozycji dopasowanych do indywidualnych preferencji. Asystent zapachu dostępny jest również w aplikacji Notino, dzięki czemu idealny zapach dobierzesz bez wychodzenia z domu. W strefie makijażu na gości czekały pomadki, róże czy bronzery. Można było przetestować szeroką gamę kosmetyków kolorowych, a dzięki wirtualnemu lusterku dopasować idealny odcień szminki czy różu bez konieczności aplikowania produktu na skórę. Wystarczy zrobić selfie, a oprogramowanie bazujące na sztucznej inteligencji nałoży odpowiedni kolor. Nowości marek pielęgnacyjnych, uwielbianych przez kobiety, takich jak Kérastase czy Sol de Janeiro, znalazły się w strefie pielęgnacji. Goście na własnej skórze testowali konsystencje, zapachy oraz działanie produktów. Technologicznym dopełnieniem strefy, bo i tutaj nie mogło zabraknąć innowacji, była diagnostyka skóry – narzędzie do inteligentnej analizy potrzeb skóry, które po wykonaniu selfie i udzieleniu kilku odpowiedzi generowało spersonalizowane rekomendacje pielęgnacyjne. Na zakończenie warto było odwiedzić strefę relaksu. Masażyści zadbali o chwilę odprężenia tuż przed powrotem do biurowej rzeczywistości.
Wyjątkowa atmosfera spotkania
Każdy szczegół spotkania był przemyślany z najwyższą starannością. Stoły zdobiły eleganckie kompozycje florystyczne, a serwowane słodkości kolorystycznie nawiązywały do nowej lini kosmetyków Sol de Janeiro, tworząc spójną całość. Kulinarne doznania dopełniały koktajle, których smaki inspirowane były nutami zapachowymi. Goście mogli delektować się drinkami o woni wanilii, piżma czy bergamotki, przenosząc się w świat zapachów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.