Po udanym debiucie w Chinach, Szwajcarii i innych krajach europejskich usługa SwatchPAY!, określana jako karta płatnicza noszona na nadgarstku, jest dostępna również w Polsce.
SwatchPAY! to nowa metoda płatności bezgotówkowych, która umożliwia ich dokonywanie za pomocą zbliżenia zegarka (zawierającego radiowy chip NFC) do terminala. Dzięki temu zakupy są szybsze i bezpieczniejsze. – Płatności zbliżeniowe jeszcze nigdy nie były tak popularne! Tym bardziej cieszymy się, że wraz z naszymi niezawodnymi partnerami z Alior Bank, Getin Bank i Mastercard wprowadzamy na polski rynek technologię SwatchPAY! – mówi Bernardo Tribolet, wiceprezes ds. Marketingu w Swatch International. – Konfiguracja SwatchPAY! jest niezwykle prosta i szybka. Nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Dzięki pasywnej technologii zegarek SwatchPAY! nie wymaga aktywnej transmisji danych, ani nawet sparowanego urządzenia w zasięgu.
Tak jak w przypadku zwykłych płatności, przy transakcji zbliżeniowej powyżej stu złotych, koniecznie będzie podanie PIN-u. Aby móc korzystać z usługi, kartę płatniczą należy powiązać z zegarkiem Swatch w dowolnym sklepie firmowym lub online poprzez stronę shop.swatch.pl. Wszystko trwa zaledwie kilka minut, a klient według uznania może w dowolnym momencie wyłączyć albo ponownie aktywować funkcję płatności. – Polscy konsumenci są coraz bardziej zdigitalizowani, a od innowacji i technologii, z których korzystają na co dzień, oczekują przede wszystkim wygody i bezpieczeństwa. Obydwie te cechy gwarantują płatności zegarkiem. Dzięki technologii tokenizacji dane karty płatniczej zapisanej w zegarku są całkowicie bezpieczne – podkreśla Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju produktów cyfrowych w polskim oddziale Mastercard Europe.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.